Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της IDC, το Apple Watch είναι το smartwatch που σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις το τελευταίο τρίμηνο του 2017, αλλά και συνολικά τη χρονιά που μας πέρασε.

Οι αποστολές της Apple εκτιμώνται στις 8 εκατομμύρια μονάδες το τέταρτο τρίμηνο του 2017, και παρουσιάζονται αυξημένες σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2016 που ήταν 5,1 εκατομμύρια. Το μερίδιο αγοράς της Apple το Q4 από το 14,4% όπου βρισκόταν πίσω από τις Fitbit και Xiaomi, βρέθηκε στο 17% φέρνοντας την Αμερικάνικη εταιρεία στη πρώτη θέση.

Συνολικά, για όλη τη χρονιά, η Apple πούλησε 17,7 εκατομμύρια μονάδες το 2017 έναντι 11,3 εκατομμυρίων το 2018, ενώ συνολικά το μερίδιο αγοράς της εταιρείας για όλη τη χρονιά από το 10,8% το 2016 έφτασε το 15,3% το 2017. Και αναφερόμαστε σε όλη την αγορά wearables, και όχι μόνο στα smartwatches.

1.jpg.b1549afbc7af42a2f76a07ef091b1e93.jpg

Επομένως, για την Apple έχουμε μόνο το Apple Watch, του οποίο η τιμή ξεκινάει στις ΗΠΑ από τα $249 ενώ για τις υπόλοιπες εταιρείες έχουμε να κάνουμε με οποιαδήποτε συσκευή της προϊοντικής κατηγορίας των φορετών συσκευών, και αυτό σημαίνει ότι περιλαμβάνονται και συσκευές όπως το Mi Band 2 της Xiaomi που στοιχίζει μόλις $28. Επομένως, αυτό που έχει καταφέρει η Apple είναι ακόμα πιο σημαντικό.

2.jpg.6ced84d4a61610cbfa0432ecb414ee1a.jpg

Σύμφωνα με το MacRumors, που εξασφάλισε κάποια περισσότερο συγκεκριμένα δεδομένα, αν αναφερθούμε μόνο στα smartwatches, τότε η Apple, της οποίας οι αποστολές το τέταρτο τρίμηνο του 2017 ξεπέρασαν τις 8 εκατομμύρια ήταν περισσότερες από όλων των άλλων κατασκευαστών μαζί!

3.jpg.618a0846d672efbb829215d5cce2fcf9.jpg

GSMArena

  • Like 1