Παρά τον σκεπτικισμό για το δημιούργημα της, η Apple ακόμα μία φορά απέδειξε ότι είναι μία πολύ ισχυρή μάρκα στον τεχνολογικό κλάδο.

Πάνω που όλοι πίστευαν ότι το iPad Pro θα αποτελέσει εμπορική επιτυχία, σύμφωνα με την IDC (International Data Corporation) πούλησε περισσότερα τεμάχια από ότι τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book μαζί.

 

Σύμφωνα λοιπόν με την έκθεση Worldwide Quarterly Tablet Tracker για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, προκύπτουν δύο ενδιαφέροντα στοιχεία: 1) ότι το iPad Pro ξεπέρασε σε πωλήσεις τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book την περίοδο των διακοπών και 2) τα standalone tablets (συσκευές που δεν διαθέτουν αποσπώμενο keyboard) έχουν πεθάνει ή τουλάχιστον... πεθαίνουν.

 

Συνολικά, η αγορά των tablets εξακολουθεί να έχει πτωτική πορεία, παρόμοια με αυτή που γνωρίζει η αγορά των PCs, αλλά μέσα στην ύφεση, οι συσκευές 2-in-1 και τα tablets με αποσπώμενο πληκτρολόγιο αυξάνονται σημαντικά.

 

Από τα νούμερα που έδωσε στην δημοσιότητα η IDC προκύπτουν τα εξής:

  • Το τέταρτο τρίμηνο του 2015, οι αποστολές tablets έφτασαν τις 65,9 εκατομμύρια, πτώση 13,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι
  • Οι συνολικές αποστολές tablets για το 2015, έφτασαν τις 206,8 εκατομμύρια, μείωση 10.1% σε σχέση με τις περσινές αποστολές των 230,1 εκατομμυρίων
  • Οι αποστολές των tablets που αποσπώνται από το πληκτρολόγιο έφτασαν στο ψηλότερο σημείο, με 8,1 εκατομμύρια συσκευές
  • Οι αποστολές των detachable tablets διπλασιάστηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο πέρυσι


Αυτό σημαίνει, ότι οι καταναλωτές γυρεύουν συσκευές tablet που μπορούν να αντικαταστήσουν τον φορητό ή τον desktop υπολογιστή τους και η Microsoft, με την σειρά Surface οδηγεί την κατηγορία. Αυτά είναι τα μοναδικά καλά νέα για την Microsoft. Τα άσχημα νέα, είναι ότι η Apple με το iPad Pro γνώρισε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από όση αναμενόταν, ακόμα και από ειδικούς.

 

 

 

gallery_286955_2832_5582.png

 


Ο Jitesh Ubrani, Senior Research Analyst της IDC δήλωσε: “Η εκτίμηση μας είναι ότι η Apple πούλησε κάτι παραπάνω από δύο εκατομμύρια iPad Pro την ώρα που η Microsoft πούλησε συνολικά 1,6 εκατομμύρια συσκευές Surface, με την πλειονότητα να είναι Surface Pro και όχι το οικονομικότερο Surface 3. Με αυτά τα αποτελέσματα, είναι ξεκάθαρο ότι η τιμή, δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που κοιτούν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν ένα detachable tablet, η απόδοση είναι”.

 

Στα οικονομικά της αποτέλεσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, η Microsoft ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από το Surface έφτασαν τα $1,35 δισεκατομμύρια, που ήταν διπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Παρόλα αυτά, αν και η σειρά Surface αποδίδει ικανοποιητικά, δεν φαίνεται να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς. Αντίθετα, μέσα σε ένα τρίμηνο μόνο, και με μία συσκευή, την ώρα που η Microsoft είχε περισσότερα μοντέλα στην αγορά, η Apple κατάφερε να την ξεπεράσει με ευκολία στις πωλήσεις.

 

Συνολικά, η Microsoft κατέχει 2,4% στην αγορά των tablets, η Apple κατέχει το 28%, η Samsung το 17.3% και οι ASUS και Lenovo κατέχουν 5,1% και 4,9% αντίστοιχα.

 


gallery_286955_2832_113377.png

 


Link.png Site: http://www.windowscentral.com/ipad-pro-outsold-surface-last-quarter[/url]']Windows Central