Ενδεχομένως η Apple να μην χρειαστεί το κρύσταλλο ζαφείρι για την προστασία των επερχόμενων μοντέλων iPhone τελικά. Η Αμερικάνικη εταιρεία έχει καταχωρήσει μία πατέντα που δεν θα επιτρέπει στα νέα iPhone να προσγειώνονται στο έδαφος με την πρόσοψη.

Η νέα πατέντα αφορά σε ένα προστατευτικό μηχανισμό που εκμεταλλεύεται το σύνολο των αισθητήρων του iPhone (αισθητήρας επιτάχυνσης, γυροσκόπιο κ.ά) και στη συνέχεια με την βοήθεια ενός επεξεργαστή, αφού υπολογιστούν σε κλάσματα δευτερολέπτου όλες οι προσαρμογές που πρέπει να γίνουν, θα δίνεται εντολή στο σύστημα δόνησης, να ελέγξει την κίνηση του smartphone στον αέρα -για να το περιστρέψει αν χρειαστεί- ώστε να προσγειωθεί στο έδαφος με την επιφάνεια που είναι λιγότερο εύθραυστη και περισσότερο ασφαλής.

 

Φυσικά, για να συμβεί κάτι τέτοιο και να πέσει το smartphone με την "πλάτη", οι δονήσεις θα είναι εντονότερες από αυτές που συνήθως χρησιμοποιούνται για να μας ειδοποιήσουν για μία κλήση ή κάποιο μήνυμα που λαβαμε.

 

Σε μία κατάσταση ελεύθερης πτώσης, οι αισθητήρες του iPhone -όπως το επιταχυνσιόμετρο, το γυροσκόπιο, το GPS κ.ά- στέλνουν τα απαραίτητα δεδομένα σε μία μονάδα κεντρικής επεξεργασίας για τον γρήγορο και ακριβή προσδιορισμό της θέσης του. Όταν εντοπιστεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ο επεξεργαστής συνεργάζεται με τους αισθητήρες για να καθοριστεί ο προσανατολισμός, η ταχύτητα καθόδου, η γωνία και άλλοι παράγοντες.

 

Στην συνέχεια ο επεξεργαστής διεξάγει στατιστική ανάλυση της πτώσης, συγκρίνοντας τα δεδομένα που έχει συλλέξει με τις πληροφορίες και τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στην μνήμη του smartphone. Όταν πραγματοποιηθούν όλοι οι απαραίτητοι υπολογισμοί, ενεργοποιείται ένας προστατευτικός μηχανισμός που είναι σχεδιασμένος για να αλλάζει θέση στην συσκευή στον αέρα -εφαρμόζοντας για παράδειγμα μία δύναμη στον άξονα περιστροφής του- ώστε με την πτώση στο έδαφος οι βλάβες να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες.

 

gallery_286955_1500_66889.jpg

 

Όπως αναφέραμε, ο κινητήρας δόνησης ενός iPhone (θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στα νέα μοντέλα κάποιος τύπου ERM, Eccentric Rotating Mass vibration motor) επαρκεί για να αλλάξει την στροφορμή του καθώς βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση. Ανάλογα με τον ρυθμό περιστροφής, την γωνιακή ταχύτητα, τον χρόνο για την πρόσκρουση και άλλους παράγοντες, η δόνηση μπορεί να είναι εντονότερη από το κανονικό.

 

Link.png Site: PhoneArena

Link.png Site: Apple Insider