Περισσότερες λεπτομέρειες μαθαίνουμε για το νέο συνδρομητικό πακέτο της video streaming υπηρεσίας Disney+, το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και θα είναι πιο οικονομικό.

Σύμφωνα με το Variety και τη Wall Street Journal, η Disney σκοπεύει να προβάλλει διαφημίσεις συνολικά για τέσσερα λεπτά σε ταινίες και εκπομπές που διαρκούν μία ώρα ή λιγότερο,

Ο χρόνος αυτός είναι ο ίδιος με το αντίστοιχο πακέτο του HBO Max και λιγότερος από το Peacock του NBC, το οποίο δεν προβάλλει περισσότερα από πέντε λεπτά διαφημίσεων κάθε ώρα. Το αμερικανικό Hulu της Disney, διαθέτει διαφημίσεις οι οποίες διαρκούν μεταξύ εννέα και 12 λεπτών για κάθε ώρα περιεχομένου. Όσον αφορά την παραδοσιακή τηλεόραση, οι θεατές συνήθως εκτίθενται σε διαφημίσεις μεταξύ 18 και 23 λεπτών ανά ώρα, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Kantar στην οποία δεν έχει συμπεριληφθεί το Star :-).

Η Disney επιβεβαίωσε επίσης στο TechCrunch ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που χρησιμοποιούν το δικό τους προφίλ για να παρακολουθήσουν το Disney+ με το φθηνότερο πακέτο, δεν θα βλέπουν οποιαδήποτε διαφήμιση.

Για την ώρα η Disney δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την τιμή του νέου συνδρομητικού πακέτου που θα διαθέτει διαφημίσεις και το οποίο πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στις Η.Π.Α. στα τέλη του 2022. Πάντως τα στελέχη της εταιρείας πρότειναν κατά τη διάρκεια της τελευταίας ανακοίνωσης οικονομικών αποτελεσμάτων, ότι μόλις ξεκινήσει το φθηνότερο πρόγραμμα, πιθανότατα θα υπάρξει αύξηση της τιμής στο υπάρχον πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις, το οποίο σήμερα είναι 7,99$ το μήνα ή στα €8,99 στην Ελλάδα μόλις αυτό λανσαριστεί στις 14 Ιουνίου.

Προς το τέλος του έτους αντίστοιχα και το Netflix σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα νέο συνδρομητικό πακέτο το οποίο θα διαθέτει διαφημίσεις και θα είναι φθηνότερο από τις επιλογές που έχει ο χρήστης τώρα, με στόχο την προσέλκυση νέων συνδρομητών που θεωρούν ότι η τρέχουσα τιμολόγηση δεν είναι προσιτή. Το Netflix αντιστέκεται εδώ και καιρό στην εφαρμογή ενός πακέτου που θα υποστηρίζεται από διαφημίσεις έχοντας αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν ότι η υπηρεσία του ποτέ δεν θα είχε διαφημίσεις, μια πολιτική που με βάση τις τελευταίες εξελίξεις έχει αντιστραφεί. Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι και η Disney είχε προβεί σε παρόμοιες δηλώσεις και μάλιστα πριν 1 χρόνο μόλις, αναθεωρώντας πλήρως τα σχέδιά της με νεότερες ανακοινώσεις τον περασμένο Μάρτιο.

Το HBO Max το οποίο θα δούμε σύντομα και στη χώρα μας διαθέτει από πέρσι σχετικό συνδρομητικό πακέτο όπως επίσης οι υπηρεσίες των Discovery, NBCUniversal, WarnerMedia και Paramount. Όταν η Disney+ κάνει διαθέσιμο το νέο συνδρομητικό πακέτο που θα διαθέτει διαφημίσεις, το Apple TV+ θα αποτελέσει μία από τις μοναδικές υπηρεσίες που δεν προσφέρουν φθηνότερη επιλογή στο χώρο των video streaming υπηρεσιών αν και κατά γενική ομολογία δε διαθέτει τον πλούτο περιεχομένου που διαθέτουν οι άλλες υπηρεσίες.

  • Like 1