Η WarnerMedia αναζητά manager για να αναλάβει τις διαφημιστικές της καμπάνιες στη χώρα μας.

Μία νέα θέση εργασίας που εμφανίστηκε στο LinkedIn στον λογαριασμό της WarnerMedia αναφέρει πως η εταιρεία αναζητά Brand and Content Marketing Manager για να αναλάβει τη διαχείριση και τη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών στην Ελλάδα. Όπως αναφέρεται στις πληροφορίες της θέσης εργασίας, η εταιρεία θέλει να ενισχύσει το brand στην αγορά της Ελλάδας με στόχο να αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών.

Η WarnerMedia περιγράφει τη νέα θέση ως ένα συναρπαστικό ταξίδι για την ενίσχυση του brand, με το ρόλο του Brand and Content Marketing Manager να αναφέρεται απευθείας στον αντιπρόεδρο Marketing ενώ θα συνεργάζεται στενά με την ομάδα πανευρωπαϊκού marketing καθώς κι άλλες εταιρείες. Αυτό σημαίνει πως η WarnerMedia αναζητά κάποιον που θα έχει ενεργό ρόλο στις προσπάθειες της εταιρείας να προωθήσει το αποκλειστικό της περιεχόμενό μέσα από τις streaming πλατφόρμες της. Αν και η θέση δεν αναφέρει ξεκάθαρα το HBO Max, προϋπόθεση για τον υποψήφιο είναι να έχει εμπειρία προώθησης στον χώρο της διασκέδασης και των τηλεοπτικών σειρών.

Για την ώρα η θέση εργασίας δεν δέχεται επιπλέον αιτήσεις, χωρίς να γνωρίζουμε αν αυτό συμβαίνει διότι η εταιρεία έχει ήδη εντοπίσει τον κατάλληλο υποψήφιο. Επίσης δεν είναι γνωστό αν ο υποψήφιος θα εργάζεται από κάποια γραφεία στην Ελλάδα ή αν η θέση θα είναι ενδεχομένως για εξ’ αποστάσεως εργασία.

Όπως έχει αναφέρει ήδη η WarnerMedia, το λανσάρισμα του HBO Max στην Ευρώπη έχει αναβληθεί για τις αρχές του 2022, αν και είχε αρχικά οριστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2021, καθώς αυτή την περίοδο στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση συνδρομητών στη Λατινική Αμερική.

Δεν είναι σαφές αν η Ελληνική αγορά θα βρίσκεται στο πρώτο ευρωπαικό κύμα λανσαρίσματος του HBO Max. Ο οικονομικός διευθυντής της AT&T, της μητρικής εταιρείας της WarnerMedia, είχε αναφέρει ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης συνδρομητών του HBO Max το 2021 θα προέλθει από συνδρομητές οικονομικότερων συνδρομών, κυρίως από αγορές της Λατινικής Αμερικής.

Η καθυστέρηση σε ορισμένες Ευρωπαϊκές αγορές ίσως σχετίζεται και με μια άλλη απόφαση της εταιρείας. Η WarnerMedia είχε αναφέρει πως για το 2021 όλες οι blockbuster ταινίες της θα είναι διαθέσιμες ταυτόχρονα τόσο σε κινηματογράφους όσο και μέσα από το HBO Max έστω και για λίγες ημέρες. Αυτό έχει γίνει ήδη για ταινίες όπως Wonder Woman: 1984 και Godzilla vs Kong ενώ έως το τέλος του έτους θα δούμε και ταινίες όπως The Matrix Ressurections αλλά και Dune. Πάντως όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, η παράλληλη διαθεσιμότητα μεγάλων τίτλων της Warner δεν θα ισχύσει για το 2022.

Σε κάθε περίπτωση, αρκετές είναι και οι απορίες για το πώς θα εξελιχθεί η συνεργασία του HBO με τη Vodafone TV, η οποία μέσα από τη δική τηςτηλεοπτική πλατφόρμα φέρνει αποκλειστικό περιεχόμενο του πρώτου σε χιλιάδες συνδρομητές στην Ελλάδα. Είναι δεδομένο πάντως ότι η βιβλιοθήκη περιεχομένου του HBO Max είναι αρκετά διαφορετική σε σύγκριση με το πακέτο HBO το οποίο διαθέτει η Vodafone η οποία δεν περιλαμβάνει αρκετές νέες τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές.

Η πορεία του HBO Max είναι συνεχώς ανοδική από τις 20 Μαίου του 2020 όταν και λανσαρίστηκε επίσημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση, αθροιστικά HBO Max και HBO διαθέτουν 67.5 εκατομμύρια συνδρομητές, με τα 47 εκατομμύρια να προέρχονται μόνο από την αμερικανική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τον περασμένο Ιούνιο, το HBO Max διέθετε 12,08 εκατομμύρια αμερικανούς συνδρομητές, 2,39 εκατομμύρια περισσότερους από τον περασμένο Μάρτιο και σχεδόν τους διπλάσιους από τα 6,88 εκατομμύρια που είχε στο τέλος του 2020. Όσον αφορά την παγκόσμια αγορά, οι συνδρομητές αυξήθηκαν και εκεί από τα 19,74 εκατομμύρια στα 20,50 εκατομμύρια. Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε ένα νέο οικονομικότερο πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει διαφημίσεις.