Το Netflix μας δίνει επιτέλους μια ματιά στο ριάλιτι Squid Game.

Η υπηρεσία streaming μοιράστηκε ένα teaser trailer για το Squid Game: The Challenge που θα κάνει πρεμιέρα τον Νοέμβριο. Το κλιπ δεν αποκαλύπτει πολλά για το πώς θα συμμετέχουν οι διαγωνιζόμενοι, αλλά είναι προφανές ότι το Netflix προσπαθεί να αναδημιουργήσει όσο το δυνατόν περισσότερο την ατμόσφαιρα της αρχικής τηλεοπτικής σειράς - μέχρι και τη γιγαντιαία κούκλα "κόκκινο φως, πράσινο φως". Όλα αυτά, χωρίς φυσικά την αιματοχυσία.

Στη σειρά των 10 επεισοδίων, 456 άτομα διαγωνίζονται σε αγωνίσματα "εμπνευσμένα" από το Squid Game αλλά και νέα που κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά στη σειρά. Ο νικητής λαμβάνει ένα μεγάλο έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων, οπότε υπάρχει ισχυρό κίνητρο να το παρακολουθήσετε μέχρι το τέλος,  με τα γυρίσματα να έχουν ολοκληρωθεί μέσα στους πρώτους μήνες του 2023.

Το σίγουρo είναι ότι δεν υπάρχει κανένα μυστήριο πίσω από την ύπαρξη του The Challenge αφού πρόκειται για μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί η επιτυχία του Squid Game. Το κορεατικό δράμα παραμένει η πιο δημοφιλής τηλεοπτική σειρά του Netflix όλων των εποχών, με πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ώρες τηλεθέασης από τον Ιούνιο (ακόμη και η 4η σεζόν του Stranger Things έχει "μόλις" πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια). Δεδομένου ότι το Netflix αρέσκεται στα spinoffs δημοφιλών σειρών, ίσως ήταν απλώς θέμα χρόνου να βασιστεί η εταιρεία στη ζήτηση για τις πιο γνωστές σειρές της.

Tο Netflix βρίσκεται σε ισχυρότερη θέση από τα μέσα του 2023 αφού πρόσθεσε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο και φαίνεται να αποκομίζει τα οφέλη της καταστολής της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης. Ωστόσο, η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από αντιπάλους όπως η Amazon, η Disney και η Paramount, και μια σειρά όπως αυτή θα μπορούσε να είναι το κλειδί για την αύξηση της τηλεθέασης μαζί με τα αναμενόμενα blockbusters όπως το 3 Body Problem και οι επόμενες σεζόν των Bridgerton και The Witcher.

  • Like 2