Οι συνδρομητές του Netflix είχαν το προνόμιο να κατεβάζουν μια πληθώρα παιχνιδιών για κινητά χωρίς επιπλέον κόστος τα τελευταία δύο χρόνια.

Ο γίγαντας του streaming έχει δημιουργήσει πάνω από 75 παιχνίδια για κινητά, με γνωστά IP όπως τα Grand Theft Auto, Love Is Blind, Monument Valley και Oxenfree κ.α.

Πρόσφατα, υπήρξαν ενδείξεις ότι το Netflix μπορεί να εξετάζει τρόπους για να αξιοποιήσει περαιτέρω το τμήμα των mobile παιχνιδιών του. Η Wall Street Journal αναφέρει ότι η εταιρεία εξετάζει διάφορες στρατηγικές δημιουργίας εσόδων για τα παιχνίδια της, συμπεριλαμβανομένων των αγορών εντός της εφαρμογής, της premium τιμολόγησης για ορισμένους τίτλους και της τοποθέτησης διαφημίσεων για τους συνδρομητές που χρησιμοποιούν την έκδοση με διαφημίσεις. Οι συγκεκριμένες στρατηγικές δεν είναι ασυνήθιστες στη βιομηχανία mobile παιχνιδιών, η οποία προβλέπεται να δει καταναλωτικές δαπάνες ύψους 111,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το “να υπάρχουν σκέψεις» δεν σημαίνει ότι αυτές θα καταλήξουν κάπου αφού το Netflix μπορεί να επιλέξει να μην προχωρήσει στους νέους αυτούς τρόπους δημιουργίας νέων εσόδων των mobile παιχνιδιών του. Κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων τον Απρίλιο του 2023, το Netflix φάνηκε να απορρίπτει την ιδέα των διαφημίσεων και των πληρωμών εντός του παιχνιδιού.

Ο Greg Peters του Netflix είχε τότε εκφράσει την επιθυμία της εταιρείας να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία παιχνιδιού, όπου οι δημιουργοί μπορούν να επικεντρωθούν αποκλειστικά στην εμπειρία των gamers χωρίς την απόσπαση της προσοχής από άλλες μεθόδους εσόδων, όπως οι διαφημίσεις ή οι πληρωμές εντός παιχνιδιού.

Ωστόσο, τα σχέδια του Netflix ενδέχεται να αλλάξουν. Παρά την αρχική της αντίσταση στην εισαγωγή μιας βαθμίδας που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και στην επιβολή κανόνων κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, η εταιρεία άλλαξε τη στάση της μετά την πρώτη απώλεια συνδρομητών της εδώ και πάνω από μια δεκαετία το 2022.

Το monetization των παιχνιδιών της θα μπορούσε να είναι μια λογική κίνηση για το Netflix, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι η ανάπτυξή του σημείωσε οροφή στις αρχές του 2023, οδηγώντας σε μείωση του εργατικού δυναμικού του κατά 3%. Επιπλέον, το Netflix αύξησε πρόσφατα τις τιμές του, με το premium πακέτο να κοστίζει πλέον στους νέους πελάτες στις ΗΠΑ 22,99 δολάρια το μήνα.

Το 2022, το Netflix προκήρυξε μια θέση εργασίας για έναν διευθυντή παιχνιδιών για να επιβλέψει την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ΑΑΑ για PC, ένα project που μπορεί να είναι αρκετά δαπανηρό στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι τα παιχνίδια ΑΑΑ μπορεί να έχουν προϋπολογισμό ανάπτυξης που υπερβαίνει τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με την WSJ, το Netflix έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να χρεώνει τα μελλοντικά παιχνίδια υψηλού προϋπολογισμού. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι το Netflix έχει επενδύσει περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την απόκτηση στούντιο παιχνιδιών και την επέκταση του τμήματος παιχνιδιών του.