Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος λίγο πριν το τέλος του 2021, το Spotify φέρνει στους χρήστες όλα τα τραγούδια και καλλιτέχνες που άκουσαν περισσότερο.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, το Spotify κυκλοφορεί το ετήσιο review της καμπάνιας Wrapped, ώστε οι χρήστες να μπορούν να ξαναζήσουν τους καλλιτέχνες, τα τραγούδια και τα podcast που άκουσαν περισσότερο τους τελευταίους μήνες. Η υπηρεσία κατέφθασε και μαζί της έφερε και ορισμένα νέα χαρακτηριστικά, τα οποία είναι εξατομικευμένα στις προτιμήσεις κάθε χρήστη. Όπως και πριν, οι χρήστες θα λάβουν τις πληροφορίες για τους κορυφαίους καλλιτέχνες, τα είδη μουσικής, τα τραγούδια, τα podcast και τα συνολικά λεπτά ακρόασης με τη δυνατότητα να μοιραστούν αυτές τις λεπτομέρειες στα social media και για πρώτη φορά στο TikTok.

Στο Wrapped 2021, το Spotify συνεχίζει να χρησιμοποιεί το στυλ ιστοριών που αποκάλυψε πέρυσι ενώ αυτή η εξατομικευμένη αναδρομή θα είναι και πάλι αποκλειστικά διαθέσιμη στις Android και iOS εφαρμογές. Οι χρήστες θα λάβουν όλα τα στατιστικά μαζί με μια σειρά από λίστες αναπαραγωγής που θα δημιουργήσει η υπηρεσία με βάση τους μήνες ακρόασης. Αυτές οι λίστες περιλαμβάνουν τα κορυφαία τραγούδια κάθε χρήστη για το 2021 αλλά και άλλες όπως Your Artists Revealed, Top Tracks και Top Artists. Το Spotify έχει επίσης συγκεντρώσει λίστες αναπαραγωγής για τα podcast, συμπεριλαμβανομένων των Best Episodes αλλά και των Best New Podcasts, για να βοηθήσει τους χρήστες να ανακαλύψουν τι ήταν δημοφιλές.

spotify-wrapped-2021-b.JPG.508381597f29e1e3310654e47ee97161.JPG

Όσον αφορά τις νέες δυνατότητες, το Spotify πρόσθεσε την ενότητα «2021 – The Movie». Αυτή η ενότητα αντλεί τραγούδια από τη δραστηριότητα του χρήστη και δημιουργεί μία ταινία για τις μουσικές συνήθειες του ακροατή για το 2021. Το Spotify πρόσθεσε επίσης το «Your Audio Aura» που εμφανίζει διάφορα χρώματα με βάση τις μουσικές διαθέσεις του χρήστη. Θα υπάρχει επίσης και ένα παιχνίδι που ονομάζεται Two Truths, στο οποίο παρουσιάζονται τρία πιθανά γεγονότα σχετικά με αυτό που άκουσε περισσότερο ο χρήστης με στόχο να μπορεί κάποιος να προσπαθήσει να ξεχωρίσει το ψεύτικο. Τέλος, η εταιρεία αξιοποιεί τη λειτουργία Blend, η οποία συγκρίνει τη μουσική του χρήστη με τη δραστηριότητα ακρόασης ενός φίλου. Για το Wrapped, η λειτουργία Blend θα αναλύσει όλο το έτος με κάποιον που ο χρήστης γνωρίζει ότι έχει κοινά σημεία.

Εκτός από το Wrapped, το Spotify ανακοίνωσε επίσης τους πιο δημοφιλείς καλλιτέχνες στην πλατφόρμα για το 2021. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο Bad Bunny κατέλαβε την πρώτη θέση παγκοσμίως, συγκεντρώνοντας πάνω από 9,1 δισεκατομμύρια ακροάσεις φέτος. Το τραγούδι Driver’s Licence και το άλμπουμ SOUR της Olivia Rodrigo ήταν τα κορυφαία για φέτος. Το podcast Joe Rogan Experience, το οποίο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στο Spotify, ήταν το κορυφαίο του είδους του τόσο παγκοσμίως όσο και στις ΗΠΑ.

Το Wrapped 2021 είναι ήδη διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες στις εφαρμογές του Spotify για Android και iOS.

  • Like 2