Η streaming υπηρεσία Paramount+ εξακολουθεί να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς καθώς ο ανταγωνισμός ανακάμπτει σιγά, σιγά.

Η Paramount αποκάλυψε ότι η υπηρεσία streaming της έχει πλέον περισσότερους από 60 εκατομμύρια συνδρομητές, έχοντας προσθέσει 4,1 εκατομμύρια συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Για να έχετε μία περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα για την ανάπτυξη, η πλατφόρμα είχε 43 εκατομμύρια συνδρομητές στα τέλη της περασμένης Άνοιξης. Επομένως, η πλατφόρμα έκανε άλμα σχεδόν 40% όσον αφορά τον αριθμό των συνδρομητών της. Η Paramount αποδίδει το «άλμα» στο «original» περιεχόμενο και στις αποκλειστικότητες. 

Η υπηρεσία είχε σημαντική βοήθεια όπως από τη τελευταία σεζόν του Star Trek: Picard, το Tulsa King και την τηλεοπτική σειρά 1923, που αποτελεί «prequel» της επιτυχημένης σειράς Yellowstone. Η υπηρεσία Paramount+ πρόβαλε πρόσφατες ταινίες όπως το Top Gun: Maverick ενώ σημαντικό ρόλο είχαν βεβαίως και τα πλέι οφ του πρωταθλήματος NFL. Σημαντική ήταν και η συνεισφορά της προσφοράς-bundle του Paramount+ με το κανάλι Showtime που προσέλκυσε άτομα που ήθελαν να παρακολουθήσουν τη σειρά Yellowjackets.

Υπήρχαν όμως και άλλες επιτυχίες. Η δωρεάν παρακολούθηση της υπηρεσίας Pluto TV της Paramount ξεπέρασε τους 80 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση με την αύξηση των ωρών παρακολούθησης να αυξάνεται κατά 35% από έτος σε έτος. Η αυξανόμενη εξάρτηση της εταιρείας Paramount από την υπηρεσία streaming της έγινε σαφής και από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε. Την ώρα που τα συνολικά έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 50% σε σχέση με την περσινή χρονιά, τα χρήματα που ρέουν στα ταμεία της μητρικής εταιρείας από την υπηρεσία Paramount+ αυξήθηκαν κατά 65%. Αν και το Netflix φαίνεται πως βρίσκεται σε πορεία ανάκαμψης από τις σπάνιες απώλειες του περασμένου έτους, η δημοφιλέστερη υπηρεσία streaming δεν πρόσθεσε παρά μόνο 1,7 εκατομμύρια νέους συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του έτους. Αυτό οφείλεται εν μέρει στον κορεσμό - με 232,5 εκατομμύρια πελάτες συνολικά, το Netflix δεν έχει πλέον τόσο μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.

Παρά την επιτυχία, η στρατηγική της εταιρείας όσον αφορά την υπηρεσία Paramount+ δεν πρόκειται να αλλάξει και πολύ. Η υπηρεσία θα εξακολουθεί να βασίζεται σε τηλεοπτικές εκπομπές Star Trek όπως είναι το Strange New Worlds και στις αποκλειστικές αθλητικές δραστηριότητες και γεγονότα όπως το UEFA Champions League (με αντίτιμο τις ελαφρώς υψηλότερες τιμές για τους συνδρομητές της καθώς η επένδυση δεν ήταν μικρή για τα δικαιώματα).

  • Thanks 1