Το Apex Legends, το free-to-play παιχνίδι battle royale από τους δημιουργούς του Titanfall πρόσφατα ξεπέρασε τους 25 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, μόλις μία εβδομάδα από το λανσάρισμα του ανακοίνωσε η εταιρεία Respawn Entertainment.

Το ορόσημο δείχνει το μέγεθος της δημοφιλίας του παιχνιδιού που εκτινάχθηκε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (να θυμίσουμε ότι τρεις ημέρες μετά το λανσάρισμα οι εγγεγραμμένοι χρήστες έφτασαν τους 10 εκατομμύρια). Σύμφωνα μάλιστα με τον CEO της Respawn Entertainment, Vince Zampella το παιχνίδι έπαιζαν πάνω από δύο εκατομμύρια gamers ταυτόχρονα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Βεβαίως το Apex Legends είναι δωρεάν και διαθέσιμο και σε κονσόλες και υπολογιστές, επομένως οι παραπάνω «επιδόσεις» δεν συγκρίνονται εύκολα με άλλες πωλήσεις παιχνιδιών. Παρόλα αυτά, αν μπούμε στη διαδικασία να κάνουμε συγκρίσεις, σε σχέση με τον μεγάλο αντίπαλο του, το Fortnite, το Apex Legends μοιάζει να αναπτύσσεται αρκετά ταχύτερα, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια της εμπορικής του σταδιοδρομίας.

Η εταιρεία ανάπτυξης του Fortnite, Epic Games, ανακοίνωσε τον Ιανουάριο πέρυσι ότι το παιχνίδι της κατέγραψε 45 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, σε κονσόλες και υπολογιστές, τέσσερις μήνες μετά το λανσάρισμα του. Από τότε, το Fortnite ξεπέρασε κάθε… φαντασία, με τους εγγεγραμμένους gamers να φτάνουν τον περασμένο Νοέμβριο σε αριθμό τους 200 εκατομμύρια, χάρη βεβαίως στις εκδόσεις του παιχνιδιού για iOS και Android αλλά και στα cross-platform και cross-progression χαρακτηριστικά.

Τέτοια στοιχεία δεν σκοπεύει να προσθέσει –τουλάχιστον όχι ακόμα- η Respawn Entertainment στο δικό της παιχνίδι. Ακόμα και χωρίς τους χρήστες smartphones πάντως, και λαμβάνοντας υπόψη πόσο μακριά από το… σκεπτικό της μητρικής εταιρείας EA, είναι το εμπορικό μοντέλο που ακολουθείται, το Apex Legends αποτελεί μία έκπληξη.

H εταιρεία Dexerto ανακοίνωσε πως στο Twitch παρακολούθησαν streams με το Apex Legends κατά μέσο όρο περισσότερα από 180 χιλιάδες άτομα ενώ σε κάποια φάση παρακολουθούσαν streams του παιχνιδιού πάνω από 490 χιλιάδες άτομα. Το ίδιο διάστημα streams του Fortnite κατά μέσο όρο παρακολουθούσαν 115 χιλιάδες άτομα (λίγο πάνω από 326 χιλιάδες ήταν τα περισσότερα άτομα που κατέγραψε η Dexerto να παρακολουθούν streams του παιχνιδιού της Epic Games στο Twitch).

The Verge

VG247

  • Like 1