Από όλα τα παιχνίδια για παιχνιδοκονσόλες επόμενης γενιάς, περισσότερα από τα μισά αναπτύσσονται χρησιμοποιώντας τη μηχανή γραφικών Unreal Engine και τη σουίτα εργαλείων για προγραμματιστές της Epic Games.

Τη σχετική δήλωση έκανε ο Αντιπρόεδρος Engineering της Epic Games, Nick Penwarden, σε μία συνέντευξή που παραχώρησε στην ιστοσελίδα The Verge. Αν και το ποσοστό είναι ελάχιστα υψηλότερο από το 48% που είχε κάνει γνωστό τον περασμένο Απρίλιο ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της εταιρείας, Tim Sweeney όταν λανσαρίστηκε η μηχανή γραφικών Unreal Engine 5, η σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα της Unreal Engine για την ανάπτυξη παιχνιδιών τόσο για το PlayStation 5 όσο και για τα Xbox Series X|S είναι αδιαμφισβήτητη. 

Ο Nick Penwarden δεν διευκρίνισε ποιες εκδόσεις της μηχανής γραφικών Unreal Engine χρησιμοποιούνται και πόσοι developers χρησιμοποιούν κάθε έκδοση ωστόσο δεν έκρυψε ότι εξεπλάγην «ευχάριστα» με τον αριθμό των στούντιο που έχουν προχωρήσει στη μεταφορά παιχνιδιών από την έκδοση 4 της μηχανής γραφικών στην Unreal Engine 5. «Όταν ξεκινήσαμε την ανάπτυξη της Unreal Engine 5, ήταν ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς να υπάρχει backwards compatibility ώστε να είναι δυνατό να έρθουν παιχνίδια από την Unreal Engine 4, οπότε είναι πραγματικά εξαιρετικό να βλέπουμε τους developers να το ενστερνίζονται (το έργο μας)» είπε ο Nick Penwarden στην ιστοσελίδα The Verge.

Ήδη τουλάχιστον ένα μεγάλο στούντιο έχει δεσμευτεί να αναπτύξει τίτλους με βάση τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5. Τον περασμένο Μάρτιο, η CD Projekt RED, το στούντιο πίσω από δύο από τα μεγαλύτερα franchises στην εποχή μας, τα The Witcher και Cyberpunk 2077, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να απομακρυνθεί από την ιδιόκτητη μηχανή γραφικών REDengine και ότι πρόκειται να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5 ως μέρος μιας «πολυετούς στρατηγικής συνεργασίας». 

Πρόσφατα, η Epic Games διέθεσε τη μηχανή γραφικών Unreal Engine 5.1 και τα συνοδευτικά εργαλεία για developers. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει ορισμένες βελτιώσεις για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να αναπτύξουν υψηλής ποιότητας όσον αφορά τα γραφικά παιχνίδια που θα είναι δυνατόν να «τρέξουν» με 60 fps σε υπολογιστές και νέας γενιάς παιχνιδοκονσόλες. Από εδώ και πέρα, ο στόχος της Epic Games είναι να διαθέτει «διάφορες» μικρότερες εκδόσεις της Unreal Engine ετησίως, με στόχο τις τρεις εκδόσεις για το 2023 σύμφωνα με τον Nick Penwarden.

  • Like 6