“Πολλές φορές η πρόκληση μπορεί στο τέλος να νικήσει”, είναι το συμπέρασμα από την τελευταία έρευνα της NPD Group, αναφερόμενη στους gamers του μοντέλου των freemium παιχνιδιών. Τέτοιου είδους games δεν έχουν κόστος για τη χρήση τους, όμως με την πληρωμή ορισμένων μικροποσών γίνονται διαθέσιμα ειδικά χαρακτηριστικά τους.

Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα, αρκετά είναι τα άτομα που σημειώνουν ιδιαίτερα αυξημένους λογαριασμούς σε παιχνίδια τα οποία προσφέρονται δωρεάν. Περίπου το 40% είναι το ποσοστό των gamer που κατά διαστήματα αφιερώνουν ένα χρηματικό ποσό για να ξεκλειδώσουν νέα χαρακτηριστικά στα παιχνίδια τους.

 

Στη μελέτη πήραν μέρος 6.416 άτομα, ηλικίας 2 ετών και άνω, στα οποία βρέθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν αγορές μέσα από τις εφαρμογές παιχνιδιών, σε αντίθεση με τις γυναίκες που προτιμούν αρχικά να τα χρησιμοποιήσουν στη δωρεάν τους εκδοχή. Αν και το 84% των freemium gamers έχουν την τάση να εθίζονται με το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο, οι άνδρες των ηλικιών 13 έως 34 ετών είναι πιο πιθανό να διακόψουν να παίζουν τα παιχνίδια αυτά απ’οτι οι γυναίκες.

 

Επιπλέον η έρευνα αναφέρει ότι οι gamers που πληρώνουν στα freemium παιχνίδια, ξεκινούν να αφιερώνουν χρηματικά ποσά σε αυτά μέσα στον πρώτο μήνα παιχνιδιού, Το 15% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν παίζουν τέτοιους είδους παιχνίδια,ανεξάρτητα από το αν θα “επενδύσουν” ή όχι χρήματα σε αυτά.

 

Αρκετά ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα μιας παρόμοιας έρευνας του Ιανουαρίου, που θέλει το συνολικό τζίρο των εφαρμογών που προσφέρονται δωρεάν αλλά περιέχουν επί πληρωμή πακέτα μέσα αυτά, να ξεπερνά τα $970 εκατομμύρια δολάρια το 2011. Ο αριθμός αυτός μάλιστα θα μπορούσε να φτάσει τα $5.6 δισεκατομμύρια μέχρι το 2015.

 

Link.png Site: techradar.com