Πρόσφατη έρευνα της Flurry Analytics αναφέρει ότι τα έσοδα που προέρχονται από παιχνίδια για smartphones όπως οι συσκευές που τρέχουν τις πλατφόρμες iOS και Android, έχουν ξεπεράσει τα έσοδα από τα παιχνίδια σε φορητές κονσόλες. Ακόμη και αν αθροιστούν όλα τα έσοδα παιχνιδιών από όλες τις φορητές κονσόλες όπως το PlayStation Portable ή το Nintendo DS, δεν θα ξεπεράσουν τα αντίστοιχα έσοδα από τα games σε smartphones.

 

Τα παιχνίδια που είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα της Apple και του Android απέφεραν έσοδα της τάξεως του $1.9 δισεκατομμυρίου δολαρίων στις ΗΠΑ, ενώ μόλις $1.4 δις δολάρια είναι τα αντίστοιχα έσοδα της Nintendo μαζί με αυτά της Sony για τα παιχνίδια των φορητών κονσολών τους. Η εταιρεία Flurry υπολόγισε ότι τα συνολικά έσοδα της βιομηχανιας gaming σε smartphones και φορητές παιχνιδομηχανές για το 2009 ήταν $2.7 δις δολάρια, $2.5 δις για το 2010 και $3.3 για το 2011. Τα έσοδα που προήλθαν από τα παιχνίδια σε smartphones είναι $500 εκατομμύρια δολάρια, $800 εκ. και $1.9 δις για το 2009, 2010 και 2011 αντίστοιχα.

 

Chart_USportableGameRevenue_MarketShare_2009-2011-resized-600.png

 

Η μεγάλη απήχηση που έχει η βιομηχανία του gaming για smartphones οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο τιμολόγησης που έχουν οι πλατφόρμες iOS και Android. Σε αυτές βρίσκει κανείς παιχνίδια με μόλις $0.99 δολάρια, δωρεάν παιχνίδια, αλλά και παιχνίδια δωρεάν με προαιρετικές μικρο-αγορές κατά τη διάρκειά τους για το ξεκλείδωμα νέων χαρακτηριστικών. Στην αντίπερα όχθη το μοντέλο τιμολόγησης που ακολουθείται για τα παιχνίδια φορητών παιχνιδομηχανών είναι το παραδοσιακό, με κάθε παιχνίδι να κοστίζει γύρω στα $30 - $40 δολάρια.

 

Με τις Google και Apple να εισέρχονται ολοένα και περισσότερο στο χώρο της τηλεόρασης με το Apple TV και το Google TV, ο ανταγωνισμός στο χώρο του gaming στις φορητές κονσόλες -και όχι μόνο- παίρνει ακόμη περισσότερο φωτιά. Αξίζει σε κάθε περίπτωση να περιμένουμε τις επόμενες κινήσεις όλων των στρατοπέδων.

 

Link.png Site: neowin.net