Το παιχνίδι Tetris στο σύστημα NES της Nintendo δεν διαθέτει ένα παραδοσιακό τέλος.

Το να νικήσει κανείς αυτό το παιχνίδι σημαίνει ότι θα φτάσει σε ένα "kill screen" στο επίπεδο 157, το οποίο προκαλεί την κατάρρευση και κράσαρισμα του παιχνιδιού. Ο χρόνος και η φυσική δεξιοτεχνία που απαιτούνταν για να επιτευχθεί αυτό σε πραγματικό υλικό φάνταζε σχεδόν αδύνατη για μεγάλο χρονικό διάστημα όπως διάφοροι ειδικοί δήλωναν πριν μόλις μερικά χρόνια.

Έτσι, μόνο η τεχνητή νοημοσύνη παίζοντας το παιχνίδι με τον τέλειο τρόπο θα μπορούσε να φτάσει σε αυτό το σημείο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα του 404 Media, μια νέα τεχνική χειρισμού του χειριστηρίου NES που ονομάζεται "rolling" ανακαλύφθηκε το 2021. Αυτή η τεχνική επιτρέπει στους παίκτες να πιέζουν τον δέκτη κατεύθυνσης έως και 20 φορές το δευτερόλεπτο, κάνοντας επιτέλους αυτόν τον στόχο εφικτό για ανθρώπινους παίκτες.  

Όλα αυτά κορυφώθηκαν όταν ο 13χρονος Willis Gibson έφτασε αυτή την οθόνη θανάτου μετά από 38 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα αδιάκοπου (πλήρως εντυπωσιακού) παιχνιδιού. Αν και ο Gibson, που χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο Blue Scuti διαδικτυακά, ολοκλήρωσε το Tetris στο NES τον περασμένο Δεκέμβριο, το συγκεκριμένο ρεκόρ έγινε πιο διάσημο όταν ο Blue Scuti ανάρτησε το βίντεο στο δικό του κανάλι στο YouTube στις 2 Ιανουαρίου.  

Σύμφωνα με το IGN, η κοινότητα του Tetris αναζητά πλέον τρόπους για να αποφύγει την κατάρρευση του παιχνιδιού, ώστε να μπορέσουν να φτάσουν στο επίπεδο 255, να δουν όλα τα κομμάτια του Tetris σε βαθύ κόκκινο χρώμα, και στη συνέχεια να επανέλθουν στο επίπεδο 0. 

 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 2