Όπως αναφέρει η εταιρεία ανάπτυξης πίσω από το δημοφιλές παιχνίδι, αυτά που ισχύουν για κάθε πλατφόρμα είναι πολύ διαφορετικά.

Μέσα στην γιορτινή περίοδο, όπως έγινε γνωστό, το Rocket League θα λάβει ένα update-αναβάθμιση στις νέες κονσόλες PlayStation 5 και Xbox Series X. Μέσω του update, το παιχνίδι θα αναβαθμιστεί από 4K/60fps και θα τρέχει σε 1512p/120fps (το «70% του 4K», όπως αναφέρουν) στο Xbox Series X όμως στο PlayStation 5, θα παραμείνει σε 4K/60fps. Συγκριτικά, στο Xbox Series S θα λάβει άλλο update, αργότερα, που θα του επιτρέπει να τρέχει σε 1080p/120fps.

Είναι γνωστό πως το PlayStation 5 υποστηρίζει 120Hz, οπότε δεν τίθεται θέμα hardware. Κατά τη Psyonix, που αναπτύσσει τον τίτλο, το πρόβλημα προέρχεται από αλλού. Μιλώντας στο Eurogamer, αποκαλύπτει από που προκύπτει η διαφορά στα καρέ και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή.

Αναφορά σε κείμενο

Αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε να μοιραστούμε κάτι επιπλέον για τα πλάνα μας αναφορικά με το PS5, αλλά μπορούμε να ρίξουμε λίγο φως στην κατάσταση. Το κύριο μέλημα της ομάδας μας για το τρέχον έτος ήταν η μετάβαση στο μοντέλο free-to-play, και η αναβάθμιση κυρίως λειτουργιών όπως τα Tournaments. Εξαιτίας αυτών, έπρεπε να πάρουμε μερικές δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το τι άλλο μπορούμε να καταφέρουμε.

Το να αναβαθμίσουμε την έκδοση Xbox Series X|S στα 120Hz ήταν ζήτημα ενός μικρού patch, όμως για να γίνει το ίδιο στο PS5 απαιτούσε την ανάπτυξη μιας νέας έκδοσης του παιχνιδιού για την πλατφόρμα εξαιτίας του τρόπου με τον οποίο υλοποιείται το backwards compatibility στην κονσόλα, και δυστυχώς αυτό δεν ήταν εφικτό καθώς εστιάσαμε αλλού.

Πρόσφατα, το Call of Duty Warzone, το δημοφιλές battle royale, επίσης αναβαθμίστηκε για τις δύο κονσόλες και η κατάσταση είναι σχεδόν ίδια - το παιχνίδι τρέχει σε 4K/120fps στο Xbox Series X, όμως σε 4K/60fps στο PS5. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι Activision (εκδότης) ή Treyarch (στούντιο ανάπτυξης) δεν τοποθετήθηκαν επί του θέματος, όμως δεν θα ήταν παράλογο να σκεφτεί κανείς πως οι λόγοι μάλλον είναι παρόμοιοι.

Με τις δύο νέες κονσόλες να στηρίζονται αρκετά στο backwards compatibility, ειδικά για τους πρώτους μήνες όπου τα παιχνίδια με κυκλοφορία σε δύο γενιές θα είναι συχνό φαινόμενο, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί το ζήτημα απόδοσης σε συμβατούς τίτλους.

  • Like 5
  • Sad 1