Οι Ιάπωνες retailers αρχίζουν να γίνονται… δημιουργικοί στη μάχη τους ενάντια στους μεταπωλητές των κονσολών PlayStation 5 και όσους ενισχύουν την μαύρη αγορά με ορισμένους να «σημαδεύουν» ή να καταστρέφουν τη συσκευασία.

Όπως συμβαίνει σε πολλές περιοχές του πλανήτη, η κατάσταση με την αδυναμία κάλυψης της ζήτησης για κονσόλες PS5 έχει μεγεθυνθεί εξαιτίας των μεταπωλητών και των επιτήδειων που πωλούν τις κονσόλες σε εξαιρετικά υψηλότερες τιμές στη μαύρη αγορά. Τον περασμένο μήνα, το Ιαπωνικό κατάστημα Nojima Denki έφτασε στο σημείο να ακολουθήσει μία νέα πολιτική στη μάχη του με τους μεταπωλητές, γράφοντας το όνομα του αγοραστή στο πλαϊνό τμήμα της συσκευασίας του PlayStation 5 και καταστρέφοντας τη συσκευασία του χειριστηρίου. Τώρα, σύμφωνα με το PSU, μία ακόμα αλυσίδα πώλησης ηλεκτρονικών προϊόντων στην Ιαπωνία, η GEO, λαμβάνει τα δικά της μέτρα ενάντια στους μεταπωλητές, λέγοντας στους πελάτες ότι μαρκάρει το εσωτερικό της συσκευασίας κάθε κονσόλας που πουλάει.

Στην Ιαπωνία, όπως κάνουν και πολλές άλλες αλυσίδες και καταστήματα, πωλούν το PlayStation 5 μέσω λοταρίας ή κλήρωσης (lottery, raffle). Στο τελευταίο raffle που πραγματοποίησε η αλυσίδα πώλησης ηλεκτρονικών προϊόντων τη Δευτέρα έκανε γνωστά τα μέτρα anti-reselling που θα λάμβανε και ζήτησε από τους συμμετέχοντες πελάτες να συμφωνήσουν.

Ένα άλλο κατάστημα, το Yodobashi Camera στο Τόκιο υποσχέθηκε να πουλήσει αρκετές εκατοντάδες κονσόλες PlayStation 5 ακολουθώντας first-come, first-served πολιτική τον Φεβρουάριο για να κληθεί η αστυνομία και να ακυρωθεί τελικώς η πώληση των κονσολών από το χάος που προκάλεσαν οι πελάτες εντός του καταστήματος, πολλοί εκ των οποίων εκτιμάται ότι ήταν μεταπωλητές.

Και όλα τα παραπάνω την ώρα που λέγεται ότι θα υπάρξουν ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα διαθεσιμότητας της κονσόλας το επόμενο διάστημα καθώς η Sony σύμφωνα με αναφορές θα μειώσει την παραγωγή του PlayStation 5 κατά περίπου ένα εκατομμύριο τεμάχια. Το PS5 έγινε η κονσόλα με τις ταχύτερες πωλήσεις της Ιαπωνικής εταιρείας φτάνοντας τις 10 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως σε λιγότερο από ένα μήνα, ξεπερνώντας το PS4. Από τότε ωστόσο έχει πέσει πίσω από τον προκάτοχό του σε πωλήσεις, εξαιτίας των προβλημάτων διαθεσιμότητας.

  • Like 10
  • Thanks 1