Αν είχατε στην κατοχή σας κάποια κονσόλα προηγούμενης γενιάς, τότε ενδεχομένως να έχετε να πείτε μία καλή ιστορία για κάποιο χαλασμένο Xbox 360, δικό σας, φίλου σας ή γνωστού.

Οι αριθμοί ικανοποίησης πελάτη της Microsoft, ποτέ δεν έπεσαν κατά την διάρκεια της χειρότερης περιόδου της εταιρείας από τότε που εισήλθε στην αγορά των παιχνιδομηχανών, με το Red Ring of Death του Xbox 360. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίστηκε ο προηγούμενος επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, Robbie Bach στο GamesBeat Summit στο Sausalito, στην California.

 

Το πρώην στέλεχος που άφησε την Microsoft και το τμήμα Xbox το 2010, επισήμανε ότι η Microsoft πήρε πολλά μαθήματα από την κυκλοφορία του πρώτου Xbox, που έκαναν την μεγάλη διαφορά στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που εμφανίστηκαν στο Xbox 360. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές, ήταν για παράδειγμα, ότι το Xbox 360 ήταν ένα προϊόν που οι άνθρωποι πραγματικά ήθελαν να έχουν.

 

“Αν έχεις ένα προϊόν που αρέσει στους ανθρώπους και φροντίζεις τους πελάτες σου, τότε πρόκειται να σου δώσουν θα είναι κάπως επιεικείς” δήλωσε ο Bach. Ο ίδιος πιστεύει ότι το τμήμα Xbox δεν πρόκειται να επιβίωνε αν κάτι σαν το Red Ring of Death είχε συμβεί στην πρώτη κονσόλα της Microsoft. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με τον ίδιο, σε κανέναν δεν άρεσε πραγματικά η πρώτη κονσόλα της εταιρείας.

 

“Στους ανθρώπους άρεσε το Halo” είπε ο Bach “αλλά δεν τους άρεσε πραγματικά το ίδιο το σύστημα Xbox. Τους άρεσε το Xbox Live και μερικά από τα παιχνίδια” συμπλήρωσε. To Xbox 360 από την άλλη, ήταν κάτι που άρεσε στους ανθρώπους. “Όταν πήραμε την απόφαση να ξεγράψουμε 1 δισεκατομμύριο δολάρια (για το Red Ring of Death), οι πελάτες ανταποκρίθηκαν με κάποια απογοήτευση, όμως πραγματικά ήθελαν το Xbox 360 τους πίσω”.

 

Και αυτό πράγματι είναι αλήθεια, αν κάποιος σκεφτεί ότι ορισμένοι χρήστες πέρασαν, από δύο, τρία ή και περισσότερα συστήματα Xbox 360. Για τον Bach, αυτό αποδεικνύει ότι αν έχεις ένα εξαιρετικό προϊόν, μπορείς να επιβιώσεις αν είσαι έτοιμος να προσφέρεις υποστήριξη όταν ξεκινήσουν οι βλάβες. “Ότι και να συμβεί, φροντίστε τους πελάτες σας” είπε.

 

Link.png Site: VentureBeat