Ακολουθώντας τα χνάρια του Facebook, η Google πρόκειται να ξεκινήσει τη χρήση φωτογραφιών και αξιολογήσεων των χρηστών της σε διαφημίσεις, αρχής γενομένης από τις 11 Νοεμβρίου.

Από σήμερα η εταιρεία ανακοίνωσε τις τροποποιήσεις στου Όρους Χρήσης της, ενώ όπως εξηγεί αντίστοιχο άρθρο στους New York Times η εταιρεία θα μπορεί πλέον να δημοσιοποιεί για παράδειγμα φωτογραφίες και αξιολογήσεις χρηστών σε εστιατόρια ή ακόμη και τις πληροφορίες για τις σελίδες που ακολουθεί ο χρήστης στο κοινωνικό της δίκτυο Google+. Υπολογίζεται μάλιστα ότι οι αλλαγές αυτές πρόκειται να επηρεάσουν περίπου 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

 

Η Google θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να μη χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες του μέσα από τις ρυθμίσεις του Google+, ενώ εξαιρούνται από την κίνηση οι ανήλικοι χρήστες. Σε αντίθεση με το Facebook η Google δίνει αυτή τη δυνατότητα στο χρήστη τροποποιώντας πρόσφατα την πολιτική απορρήτου της έτσι ώστε οι χρήστες να μη μπορούν να εξαιρεθούν από τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση το όνομα.

 

screen-shot-2013-10-11-at-12-09-32-pm.png

 

Βέβαια η Google προσπαθεί έτσι ώστε οι χρήστες της να μην επιλέξουν να εξαιρεθούν από τις νέες αλλαγές, εμφανίζοντας ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει ότι "οι φίλοι σας δε θα επωφελούνται από τις δικές σας προτάσεις".

 

Link.png Site: ']TechCrunch

Link.png Site: https://plus.google.com/settings/endorsements?hl=en']Google Shared Endorsements