Ήταν Δεκέμβριος του 2010, όταν η Google ανακοίνωσε το πρώτο της Chromebook. Ο λόγος για το Cr-48 που δεν προοριζόταν για πώληση αλλά ως μια πλατφόρμα η οποία βοήθησε την Google να παρουσιάσει το Chrome OS να τρέχει σε notebook hardware.

Λίγους μήνες αργότερα, τον Μάιο του 2011 τα πρώτα διαθέσιμα προς πώληση Chromebooks είχαν παρουσιαστεί από κατασκευαστές όπως η Asus και Samsung, ενώ η τάση αυτή συνεχίστηκε και τους επόμενους μήνες. Προσφάτως η Google, παρουσίασε το Chromebook Pixel με οθόνη αφής ανάλυσης 2560 x 1700px και μεγέθους 12.85” στην τιμή των $1299.

 

Γεγονός είναι ότι η Google κατάφερε να προωθήσει τα Chromebooks σαν ένα νέο είδος ηλεκτρονικού υπολογιστή, όπου οι ταχύτατοι χρόνοι εκκίνησης του λειτουργικού, η απουσία πολύπλοκων διαδικασιών ενημέρωσης και η ασφάλεια που προσφέρουν τα καθιστά αξιόπιστες λύσεις σε σχέσεις με αυτές του ανταγωνισμού.

 

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Digitimes που επικαλείται πηγές της Ταϊβανέζικης βιομηχανίας κατασκευής notebooks, ότι 21 μήνες έπειτα από την παρουσίασή τους, αυτά κατάφεραν να σημειώσουν μόλις 500.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, ποσό που αντιπροσωπεύει λιγότερο από 1% της αγοράς notebook. Αποδεικνύεται ότι τα χαμηλά αυτά ποσοστά αποδοχής, απόρροια των προβλημάτων συμβατότητας και των συνηθειών των χρηστών, είναι αυτά που συχνά αντιμετωπίζονται ως εμπόδια στην επιτυχία των Chromebooks.

 

Link.png Site: ']neowin.net

Link.png Site: http://www.digitimes.com/news/a20130315PD210.html']Digitimes