Συγκεκριμένα, στις 30 Ιουνίου του 2016, η Google θα σταματήσει να δέχεται νέες διαφημίσεις Flash, ενώ οι ήδη υπάρχουσες θα μπορούν να συνεχίσουν μέχρι τις 2 Ιανουαρίου του 2017. Με το πέρασμα της συγκεκριμένης ημερομηνίας, το Google Display Network και το DoubleClick Digital Marketing θα βασίζονται πλήρως στο HTML5.
Πρόκειται για μια αναμενόμενη κίνηση, καθώς εδώ και καιρό η Google προσπαθεί να απομακρύνει τους πελάτες της από το Flash, με εργαλεία που μετατρέπουν τις διαφημίσεις Flash σε διαφημίσεις HTML5 και με οδηγό που περιγράφει τους καλύτερους τρόπους για την μετάβαση.
Η Google δεν είναι η μοναδική που επιθυμεί την κατάργηση του Flash. Ο Steve Jobs ήταν εναντίον του Flash, ενώ η ίδια η Adobe κατήργησε το Flash Professional, το εργαλείο δημιουργίας Flash περιεχομένου, και το αντικατέστησε με το Adobe Animate, το οποίο δημιουργεί HTML5 projects.
Site: TheNextWeb
ΣΧΟΛΙΑ (43)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση