Το YouTube είναι μία από τις δημοφιλέστερες ιστοσελίδες στο Internet, με την πρόσβαση του χρήστη να γίνεται από πολλαπλές πλατφόρμες και συσκευές όπως αυτή της τηλεόρασης προκειμένου να δει τα αγαπημένα του βίντεο.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το YouTube ετοιμάζεται να προχωρήσει σε μια αρκετά σημαντική αλλαγή, που αφορά την κεντρική του οθόνη, και η οποία σε λίγο καιρό θα καταλαμβάνεται από μια τεράστια διαφήμιση. Όπως αναφέρει η Google στην επίσημη ανακοίνωση, η διαφήμιση (Masthead) που θα εμφανίζεται στο συγκεκριμένο μέρος θα ξεκινά αυτόματα την αναπαραγωγή της μετά από λίγα δευτερόλεπτα, χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται να πατήσει οτιδήποτε. 

Η εφαρμογή του YouTube για τις τηλεοράσεις αποτελεί μια πολύ σημαντική πλατφόρμα διαφήμισης για ενδιαφερόμενους, με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της εφαρμογής να φανερώνουν ότι ο κόσμος ξοδεύει 250 εκατομμύρια ώρες καθημερινά στο να βλέπει βίντεο που περιλαμβάνονται στην υπηρεσία. Επιπλέον, η Google αναφέρει ότι ο κόσμος θυμάται περισσότερο τις διαφημίσεις που βλέπει στο YouTube συγκριτικά με αυτές που βλέπει στο κλασσικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, αν και η διαφορά είναι μικρή.

 

Η μεγάλη θέση διαφήμισης που θα υπάρχει στην κεντρική οθόνη του YouTube TV app, αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο ακριβούς τρόπους διαφήμισης για μια επιχείρηση, ενώ παράλληλα η Google διακόπτει την πρόσβαση στο βελτιστοποιημένο περιβάλλον για τηλεοράσεις που πρόσφερε μέσω του YouTube.com/TV. Σε αυτό πρόσβαση είχαν και όσοι επέλεγαν το streaming από τον υπολογιστή τους στην τηλεόραση μέσω κάποιας επέκτασης browser, αν και αυτή η μερίδα κόσμου είναι μικρότερη από αυτή που χρησιμοποιεί εγγενείς εφαρμογές για να έχει πρόσβαση στο YouTube μέσα από τα έξυπνα μενού των τηλεοράσεων.

Google