Το YouTube μειώνει τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας για το Πρόγραμμα Συνεργατών του και δίνει τη δυνατότητα σε μικρότερους δημιουργούς να έχουν έσοδα από τα βίντεο τους. 

Το YouTube μειώνει τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας για το Πρόγραμμα Συνεργατών του και δίνει τη δυνατότητα σε μικρότερους δημιουργούς να έχουν έσοδα από τα βίντεο τους. Η νέα πολιτική θα επιτρέπει σε δημιουργούς με 500 συνδρομητές να ενταχθούν στο πρόγραμμα, το ήμισυ δηλαδή της προηγούμενης απαίτησης. Άλλα κριτήρια, όπως οι έγκυρες ώρες παρακολούθησης και οι προβολές Shorts, έχουν επίσης μειωθεί. Συγκεκριμένα ο χρήστης θα πρέπει να έχει 3 δημόσια uploads στην υπηρεσία τους τελευταίους 3 μήνες, και είτε 3.000 ώρες παρακολούθησης τον τελευταίο χρόνο είτε 3 εκατομμύρια προβολές Shorts τις τελευταίες 90 ημέρες.

Οι μικρότεροι δημιουργοί θα εξακολουθήσουν να πρέπει να πληρούν τις υπάρχουσες απαιτήσεις για να κερδίζουν έσοδα από διαφημίσεις. Το YouTube έχει χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα διαμοιρασμού των διαφημιστικών εσόδων του για να προσελκύσει δημιουργούς, ειδικά για το περιεχόμενο μικρής διάρκειας. 

Άλλες πλατφόρμες, όπως το TikTok, έχουν επίσης χαμηλώσει τον πήχη για την πρόσβαση σε λειτουργίες αποκόμισης κερδών για τους δημιουργούς. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η λειτουργία του paywall βίντεο, Series, θα είναι διαθέσιμη σε δημιουργούς με περισσότερους από 10.000 followers, αλλά ότι χρήστες με 1.000 ακόλουθους που πληρούν άλλες προϋποθέσεις θα μπορούσαν επίσης να υποβάλουν αίτηση για συμμετοχή στο πρόγραμμα. Το Series δίνει στους δημιουργούς τη δυνατότητα να μοιράζονται premium περιεχόμενο που οι θαυμαστές μπορούν να πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση.

  • Thanks 1