Η απόδοση αυτή φαίνεται να προέρχεται από μια προσεκτική επιλογή hardware, όπου ο επεξεργαστής παίζει καθοριστικό ρόλο στην αύξηση των καρέ ανά δευτερόλεπτο. Σύμφωνα με τον streamer, η διαμόρφωση του συστήματός του επέτρεψε την ομαλή λειτουργία του παιχνιδιού σε ανάλυση 1440p, χωρίς να αναφερθεί χρήση τεχνολογιών όπως το Frame Generation ή άλλες μεθόδους βελτίωσης εικόνας. Παρόλο που δεν παρέχονται αποδείξεις λόγω περιορισμών του εμπάργκο, η ανάλυση αυτή προκαλεί ενδιαφέρον για τις δυνατότητες των σύγχρονων τίτλων υψηλών απαιτήσεων.
Οι απαιτήσεις των νέων παιχνιδιών, όπως το Battlefield 6, αυξάνονται σταθερά, κάνοντας απαραίτητη την ύπαρξη ισχυρού εξοπλισμού για βέλτιστη εμπειρία. Σε αυτό το πλαίσιο, η επιλογή επεξεργαστή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την απόδοση, ιδιαίτερα σε σενάρια όπου η διαχείριση δεδομένων είναι εντατική. Ο Bruhskey ανέφερε ότι με τον Ryzen 7 9800X3D, ο οποίος θεωρείται κορυφαίος για gaming, η απόδοση ξεπέρασε τα 300 FPS, ενώ ένας φίλος του με Intel Core i9 14900K και ίδια κάρτα γραφικών έφτασε περίπου 110 FPS λιγότερα, δηλαδή μείωση κατά 30-33%. Η σύγκριση αυτή υπογραμμίζει πιθανές διαφορές στην αρχιτεκτονική των επεξεργαστών.
Οι επεξεργαστές της σειράς X3D της AMD διαθέτουν εκτεταμένη μνήμη cache, η οποία επιταχύνει την πρόσβαση σε δεδομένα, ιδιαίτερα χρήσιμο σε παιχνίδια με πολύπλοκους υπολογισμούς. Σε αντίθεση, οι επεξεργαστές Intel, παρόλο που είναι ισχυροί, μπορεί να υστερούν σε ορισμένα σενάρια λόγω διαφορετικής δομής cache. Η αναφορά του streamer δείχνει ότι το Battlefield 6, ως τίτλος triple-A, μπορεί να επωφεληθεί από τέτοιες τεχνολογίες, επιτρέποντας υψηλές επιδόσεις σε κατάλληλα συστήματα.
Επεκτείνοντας, η βελτιστοποίηση των παιχνιδιών για συγκεκριμένο hardware δεν είναι καινούργιο φαινόμενο. Σε προηγούμενες εκδόσεις της σειράς Battlefield, οι παίκτες με ισχυρούς επεξεργαστές παρατηρούσαν υψηλά FPS, αλλά η τρέχουσα περίπτωση φαίνεται να θέτει νέα πρότυπα. Το παιχνίδι προτείνει ως προτεινόμενη κάρτα γραφικών την RTX 3060 Ti, υποδηλώνοντας ότι είναι σχεδιασμένο για ευρεία συμβατότητα, αλλά με κορυφαίο hardware όπως την RTX 5080, οι δυνατότητες επεκτείνονται. Ο Bruhskey σημείωσε επίσης χαμηλή καθυστέρηση συστήματος, μεταξύ 6,7 και 8,5 νανοδευτερολέπτων, που συμβάλλει σε πιο άμεση απόκριση.
Παραμένει σημαντικό να προσεγγίζουμε τέτοιες αναφορές με επιφύλαξη, καθώς η απουσία οπτικού υλικού λόγω εμπάργκο περιορίζει την επαλήθευση των ισχυρισμών. Ωστόσο, αν επιβεβαιωθούν, αυτά τα στοιχεία θα ενισχύσουν την εικόνα των επεξεργαστών AMD σε ανταγωνιστικά gaming περιβάλλοντα. Ιστορικά, παιχνίδια με υψηλές απαιτήσεις σε επεξεργασία, όπως shooters με μεγάλους χάρτες, ευνοούν τεχνολογίες όπως η 3D V-Cache, η οποία μειώνει τα bottlenecks. Σε μια εποχή όπου οι οθόνες με υψηλή συχνότητα ανανέωσης γίνονται συνηθισμένες, η επίτευξη τέτοιων FPS γίνεται πιο ελκυστική για παίκτες που επενδύουν σε premium εξοπλισμό.
Επιπλέον, η συζήτηση αυτή ανοίγει δρόμους για μελλοντικές συγκρίσεις, καθώς νέοι τίτλοι ενδέχεται να εκμεταλλευτούν παρόμοιες καινοτομίες. Για παράδειγμα, η ενσωμάτωση τεχνολογιών upscaling στο Battlefield 6, όπως έχει επιβεβαιωθεί, μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές για χαμηλότερα συστήματα, αλλά η καθαρή απόδοση σε native ανάλυση παραμένει εντυπωσιακή. Το Battlefield 6 υποστηρίζει μεγάλες τεχνολογίες upscaling, όπως DLSS και FSR, που o streame δεν αναφέρθηκε ότι τις χρησιμοποίησε κατά τις δοκιμές του.
-
2
-
2
ΣΧΟΛΙΑ (37)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση