O Richard Yu, CEO του τμήματος Consumer της Huawei αναφέρθηκε πρόσφατα στην στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας με τα δύο «brands» που διαθέτει στην αγορά των smartphones. 

Η Huawei επιθυμεί να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο. Η Honor θα επιδιώξει να την ακολουθήσει από κοντά, βάζοντας στόχο την 4η θέση στον κόσμο και την 2η θέση στην Κίνα, μετά βεβαίως την Huawei. Τα δύο brands, υποστηρίζει ο Richard Yu, θα συνεργαστούν στενά για να αναπτύξουν καινοτόμες τεχνολογίες στο μέλλον ενώ θα συνεργαστούν και στους τομείς της διανομής και της πώλησης.

Το τμήμα Consumer είναι το μεγαλύτερο της Huawei. Πέρυσι, ξεπέρασε το τμήμα τηλεπικοινωνιακών υποδομών της Κινέζικης εταιρείας με πωλήσεις που έφτασαν τα ¥348,9 δισεκατομμύρια (CNY), δηλαδή περίπου $52 δισεκατομμύρια. Πρόκειται για αύξηση που από έτος σε έτος είναι της τάξης του 45,1%.

H Honor γνώρισε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη, της τάξης του 170% από έτος σε έτος, και βρίσκεται στην δεύτερη θέση στον αριθμό online πωλήσεων παγκοσμίως σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC. Η Honor αναμένεται προς το τέλος του έτους να παρουσιάσει την πρώτη της συσκευή 5G (η Huawei έχει ήδη παρουσιάσει το αναδιπλούμενο 5G smartphone, Mate X).

Ανάμεσα στους στόχους που είχε θέσει ο Richard Yu από το 2012, συμπεριλαμβάνεται η μετατροπή της από μία εταιρεία ODM (Original Design Manufacturing) σε έναν κανονικό OEM (Original Equipment Manufacturing). Η σημαντική διαφορά είναι ότι στην δεύτερη περίπτωση, η εταιρεία δεν θα είναι μόνο υπεύθυνη για τον σχεδιασμό, αλλά και για την κατασκευή του προϊόντος σύμφωνα με τις δικές της προδιαγραφές, καθώς και να πουλάει το προϊόν σε μία άλλη εταιρεία ή μάρκα, που θα είναι υπεύθυνη για την διανομή. Επίσης στόχος είναι να εγκαταλείψει την αγορά των ultra-low-end smartphones που δεν έχει μεγάλα περιθώρια κέρδους. Τότε, ο Richard Yu είχε επίσης δηλώσει ότι στόχος για την εταιρεία είναι να χρησιμοποιεί chips της HiSilicon –τόσο chipsets Kirin όσο και modems Balong- στο μεγαλύτερο μέρος των συσκευών της και να αναπτύξει το EMUI, πράγματα που βεβαίως έχει ήδη πετύχει.

GSMArena