Την αρχιτεκτονική του νέου Larrabee chip σκοπεύει να αποκαλύψει η Intel στο συνέδριο SIGGRAPH στις 12 Αυγούστου. Παρόλα αυτά η εταιρεία δεν είναι διατεθιμένη να αποκαλύψειένα σημαντικό στοιχείο σχετικά με το chip: τον αριθμό των πυρήνων που θα διαθέτει.

 

Όπως ανακοίνωσε η Intel, το chip αναμένεται να κυκλοφορήσει μεταξύ 2009 και 2010 και θα διαθέτει πολλούς x86 πυρήνες ενώ θα υποστηρίζει OPENGL και DirectX, επιτρέποντας στο chip να τρέχει υπάρχοντα παιχνίδια και software. Το Laraabee θα υποστηρίζει εφαρμογές που απαιτούν σημαντική ενέργεια, όπως λογισμικά που χρησιμοποιούνται στον οικονομικό κλάδο και την ακαδημαϊκή έρευνα.

 

To Larrabee αποτελεί μέρος του ερευνητικού προγράμματος της Intel για συστήματα της κλίμακας tera το οποίο, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, είναι η μεγαλύτερη επένδυση που αφορά στην τεχνολογική έρευνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Intel, κατά το δεύτερο τετράμηνο, έχει επενδύσει 1.47 εκατ. δολάρια στην έρευνα και ανάπτυξη των συστημάτων της.

 

Όπως δήλωσε ο Larry Seiler, κύριος αρχιτέκτονας του visual computing group της Intel(ομίλου ανάπτυξης τεχνολογίας οπτικής υπολογιστικής), με την ανάπτυξη του Larrabee, η εταιρεία στοχεύει σε ολοκληρωμένες graphics-processing δυνατότητες βασιζόμενες στο x86 chip. Το chip θα είναι το πρώτο προϊόν της εταιρείας, κύριος σκοπός του οποίου θα είναι ο τομέας της αγοράς των video games αλλά και οι βιομηχανίες που απαιτούν παράλληλα υψηλή απόδοση σε επεξεργασία αλλά και γραφικά.

 

Παρόλο που η Intel δεν αποκαλύπτει πόσους πυρήνες θα έχει το πρώτο Larrabee, παρουσίασε αναλυτικά την απόδοση που θα έχει το chip χρησιμοποιώντας από 8 μέχρι 48 πυρήνες.

 

Αν και αυτό το εγχείρημα φαίνεται ευοίωνο, η ανάπτυξη του Larrabee απαιτεί τη συνολική δουλειά πολλών προγραμματιστών ώστε να δημιουργήσουν εφαρμογές που θα αναδεικνύουν τη δύναμη του chip. Ωστόσο, η εξαγωγή προγραμμάτων ειδικά σχεδιασμένα για το Larrabee –όπως παιχνιδομηχανές- μπορεί να είναι προβληματική αν και η εταιρεία κάνει προσπάθειες να ξεπεράσει τέτοιου είδους εμπόδια με τον σχεδιασμό υποστήριξης περισσοτέρων software environments.

 

Source.png Πηγή: pcw.gr