H LG σχεδιάζει να διερευνήσει ευκαιρίες διαφήμισης και συνδρομών για τις τηλεοράσεις και τις οικιακές συσκευές της.

Η κίνηση εντάσσεται στα σχέδια της εταιρείας για αύξηση των παγκόσμιων ετήσιων εσόδων της από 51 δισεκατομμύρια δολάρια σε σχεδόν 79 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.

Σύμφωνα με το The Verge, ο διευθύνων σύμβουλος της LG, William Cho, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σκοπεύει να γίνει μια "εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής". Ο τεχνολογικός γίγαντας φέρεται να θέλει να επιτύχει αυτή την αποστολή διαφοροποιώντας το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο και δημιουργώντας μια επιχείρηση με επίκεντρο τη "δέσμευση του πελάτη". Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία:

Η LG θα συνεχίσει να επιδιώκει το όραμά της να μεταμορφωθεί και να κάνει άλματα προς τα εμπρός ως εταιρεία έξυπνων λύσεων καθημερινότητας που συνδέει και επεκτείνει τους διάφορους χώρους και τις εμπειρίες των πελατών, αντί να επαναπαύεται στην τρέχουσα θέση της ως η καλύτερη μάρκα οικιακών συσκευών που παρέχει ποιοτικά προϊόντα. Θα δημιουργήσουμε μια ολοκαίνουργια LG, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε και επικοινωνούμε προς την κατεύθυνση αυτού του στόχου.

Η νέα στρατηγική ανάπτυξης της LG φέρεται να έρχεται με τη μορφή ενός "επιχειρηματικού μοντέλου παροχής υπηρεσιών βασισμένου σε πλατφόρμες, το οποίο περιλαμβάνει συνδρομές και άλλες λύσεις". Το πρώτο προϊόν που θα αποτελέσει τη βάση στα νέα σχέδια της LG είναι οι τηλεοράσεις της, κάτι που αναμένεται να συμβεί προς το τέλος του έτους. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση του webOS, της έξυπνης δηλαδή πλατφόρμας που στηρίζονται οι τηλεοράσεις της εταιρείας, το οποίο θα επιτρέψει στην LG να επεκτείνει το "περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τις διαφημίσεις", σε όλα τα προϊόντα της.

Ωστόσο, η LG δεν περιορίζεται μόνο στις δικές της τηλεοράσεις αφού επιδιώκει να επεκτείνει τη νέα έκδοση του webOS σε τηλεοράσεις άλλων κατασκευαστών. Επιπλέον, η εταιρεία θέλει το webOS να εμφανιστεί και σε άλλα προϊόντα της LG που δεν έχουν σχέση με τις τηλεοράσεις μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Όσον αφορά τις συνδρομές, φαίνεται ότι η εταιρεία έχει στο στόχαστρό της το ThinQ UP. Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, "στόχος είναι η περαιτέρω εξέλιξη των συσκευών LG ThinQ UP που αναβαθμίζουν τις λειτουργίες που χρειάζονται οι πελάτες ακόμη και μετά την αγορά και εξελίσσονται σε μια πλατφόρμα "Home as a Service" που συνδυάζει προσωποποίημένα χαρακτηριστικά, συνδρομές και έξυπνες οικιακές υπηρεσίες".

Η LG πιστεύει ότι αυτή η στρατηγική θα βοηθήσει την εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται όμως μένει να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι καταναλωτές σε αυτές τις αλλαγές.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1