Για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια, η OnePlus έπεσε θύμα hacking από άγνωστο έως τώρα hacker. Ονόματα χρηστών, e-mail και διευθύνσεις έχουν κατά πάσα πιθανότητα διαμοιραστεί με τρίτους.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, τα στοιχεία πληρωμών και οι κωδικοί είναι ασφαλείς και δεν εκτέθηκαν στην παραβίαση. Συμπληρώνει ακόμη πως δεν υπήρξε παράνομη πρόσβαση σε κανένα λογαριασμό.

«Πήραμε γρήγορα μέτρα ενάντια στον εισβολέα και ενισχύσαμε την ασφάλεια του δικτύου μας», αναφέρει η OnePlus στο e-mail που έστειλε στους πελάτες των οποίων τα στοιχεία εκτέθηκαν. Αυτή τη στιγμή μάλιστα η εταιρεία συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για να ερευνήσουν το περιστατικό και να προστατεύσουν τα δεδομένα των πελατών.

Εάν κάποιο e-mail δεν έχει έρθει ακόμη στα εισερχόμενά σας, μπορείτε να υποθέσετε πως τα στοιχεία σας δεν εκτέθηκαν, παρ’ όλα αυτά καλό θα είναι να ρίξετε μία ματιά στο λογαριασμό σας ή ακόμη και να αλλάξετε τους κωδικούς σας.

Την επόμενη περίοδο οι χρήστες θα πρέπει να προσέξουν τα phishing e-mails που πιθανώς να σταλούν στις διευθύνσεις που εκτέθηκαν, τα οποία θα οδηγούν σε ανεπίσημες σελίδες με σκοπό να υποκλέψουν στοιχεία όπως πιστωτικές κάρτες, κωδικούς και άλλα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή διότι όταν κάποιος είναι σε θέση να γνωρίζει στοιχεία όπως όνομα, διεύθυνση κατοικίας και e-mail, το μήνυμά του, μπορεί να είναι πολύ πειστικό. Οι χρήστες θα πρέπει να ελέγχουν πολύ προσεκτικά τα links τα οποία θα χρειαστεί να πατήσουν και να διατηρούν πλήρως ενημερωμένο τον browser που χρησιμοποιούν.

Η OnePlus επίσης αναφέρει πως δεν θα ζητήσει ποτέ προσωπικά δεδομένα όπως κωδικούς ή αριθμούς πιστωτικών καρτών μέσω e-mail παρά μόνο στην ασφαλή σελίδα πληρωμής της ίδιας της τράπεζας, καθώς ο χρήστης αγοράζει κάποιον προϊόν.  

Η εταιρεία μετά την εισβολή, ξεκίνησε σημαντική συνεργασία με μία παγκοσμίου φήμης πλατφόρμα ασφαλείας ενώ ταυτόχρονα λάνσαρε και πρόγραμμα bug-bounty, κατά το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να αναφέρουν σημαντικά bugs και να λαμβάνουν κάποια αμοιβή για τη συνεισφορά τους.

TechRadar

  • Thanks 1
  • Sad 2