Από την τελευταία έκθεση της εταιρείας IDC μαθαίνουμε ότι μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου, οι αποστολές των smartphones έφτασαν συνολικά τις 310,8 εκατομμύρια, σημειώνοντας πτώση 6,6% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Το ίδιο τρίμηνο για το 2018 είχαν σημειώσει πτώση 4,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2017, και το 2017 είχαν σημειώσει πτώση 3,5% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2016. Αυτό που βλέπουμε λοιπόν είναι ότι οι αποστολές μειώνονται όλο και περισσότερο με το πέρασμα του χρόνου. Οι αποστολές των smartphones στις ΗΠΑ σημείωσαν την μεγαλύτερη πτώση, 15%, σε ετήσια βάση, κάτι που δείχνει ότι οι χρήστες στις ΗΠΑ αναβαθμίζουν τις συσκευές τους λιγότερο σε σχέση με το παρελθόν. «Οι καταναλωτές συνεχίζουν να διατηρούν τις συσκευές τους περισσότερο από πριν καθώς τα υψηλότερου κόστους νεότερα μοντέλα δεν προσφέρουν και πολλά κίνητρα για να αναβαθμίσουν. Επιπλέον, οι επερχόμενη άφιξη των συσκευών 5G ενδέχεται να κάνει τους καταναλωτές να περιμένουν μέχρι το 2020 για να αναβαθμίσουν ωσότου τα δίκτυα και οι συσκευές είναι έτοιμα» γράφει στην ανακοίνωση της IDC, ο Anthony Scarsella, Research Manager της εταιρείας.  

Η Samsung παραμένει στην 1η θέση με 71,9 εκατομμύρια αποστολές, παρόλο που είδε μείωση 8,1% σε σχέση με πέρυσι. Η Huawei βρίσκεται στην 2η θέση ωστόσο φαίνεται πως δεν θα αργήσει να ξεπεράσει την Samsung, αφού είδε 50,3% αύξηση στις αποστολές της, που έφτασαν τις 59,1 εκατομμύρια, όταν πέρυσι οι αποστολές της για το ίδιο τρίμηνο ήταν 39,2 εκατομμύρια.

IDC.jpg.8bfde91a467479b149ec839017f55bf1.jpg

Η Apple βρίσκεται στην 3η θέση με 36,5 εκατομμύρια αποστολές. Παρόλο αυτά, οι αποστολές της εταιρείας σημείωσαν μεγάλη πτώση, σχεδόν 30% σε σχέση με τις 52,2 εκατομμύρια αποστολές για το πρώτο τρίμηνο του 2018. Πρόκειται για την μεγαλύτερη πτώση αποστολών μεταξύ των εταιρειών που βρίσκονται στις έξι πρώτες θέσεις της κατάταξης στην έκθεση της IDC.

Όμως μείωση στις αποστολές δεν γνώρισε μόνο η Apple, αλλά και οι Xiaomi και Oppo που βρίσκονται στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, με τις αποστολές τους να σημειώνουν πτώση 10,2% και 6% αντίστοιχα. Όπως και η Huawei, έτσι και η vivo είδε μεγάλη αύξηση στις αποστολές της κατά 24%, φτάνοντας τις 23,2 εκατομμύρια για το Κινέζικο αδερφικό brand της Oppo και της OnePlus. Οι αποστολές της Oppo από την άλλη μειώθηκαν όπως αναφέραμε κατά 6% στις 23,1 εκατομμύρια. 

GSMArena

  • Like 1