Η Nothing, ένας νεοσύστατος κατασκευαστής smartphone που έχει κάνει την εμφάνισή του τα τελευταία 2 χρόνια, λανσάρει ένα προσιτό sub-brand με την ονομασία "CMF by Nothing" στα πρότυπα των Redmi και Poco της Xiaomi.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nothing, Carl Pei, η νέα μάρκα έχει ως στόχο να προσφέρει "μια νέα σειρά προϊόντων που κάνουν τον καλύτερο σχεδιασμό της πιο προσιτό".  Το πρώτο ζεύγος προϊόντων που θα φέρουν το branding θα είναι ένα νέο ζευγάρι ακουστικών και ένα smartwatch, τα οποία θα κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στη χρονιά.

Το "CMF" σημαίνει "Color, Material, and Finish" (Χρώμα, Υλικό και Φινίρισμα), αποτελώντας αναφορά στη φιλοσοφία σχεδιασμού που διαθέτει παρόμοιο όνομα. Ενώ το κύριο brand της Nothing θα εστιάζει στην πρωτοποριακή σχεδιαστική καινοτομία χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, τα προϊόντα της CMF by Nothing θα διαθέτουν καθαρό σχεδιασμό που είναι προσιτός, προσφέροντας αξιοπιστία και ποιότητα. Ο Pei δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για το πώς η Nothing παρουσιάζει τόσα πολλά προϊόντα και από διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων τόσο γρήγορα, αλλά σημείωσε ότι το CMF by Nothing διοικείται από ξεχωριστή ομάδα εντός της Nothing για να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει απόσπαση της προσοχής από τα κύρια προϊόντα.

Ο Pei έχει ιστορικό στο να δημιουργεί sub-brands μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας. Ένα από τα τελευταία μεγάλα του project όσο ήταν στην OnePlus ήταν το λανσάρισμα του sub-brand της Nord, η οποία έκτοτε επεκτάθηκε για να συμπεριλάβει πολλά smartphobes, ακουστικά και ένα smartwatch.

  • Like 5