Σύμφωνα με δεδομένα από την τελευταία έρευνα της εταιρείας Strategy Analytics, το μερίδιο της Apple στην παγκόσμια αγορά wearables ήταν πάνω από 50% για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς.

Πιο συγκεκριμένα, το ποσοστό της Apple ανήλθε στο 53%, ποσοστό που ήταν αρκετό για να την διατηρήσει στην πρώτη θέση της κατάταξης, και πάνω από τη Samsung. O Νοτιοκορεάτης γίγαντας κατέχει μερίδιο 12,8% στην παγκόσμια αγορά φορετών συσκευών.

 

Η Νοτιοκορεάτικη εταιρεία κατάφερε πάντως να προσπεράσει την εταιρεία Fitbit, η οποία βρέθηκε στην τρίτη θέση με ποσοστό στην αγορά που έφτασε το 12,2%. Από την αναφορά της εταιρείας Strategy Analytics μαθαίνουμε επίσης ότι η Samsung κατάφερε να προσπεράσει την Fitbit και να βρεθεί στην δεύτερη θέση της κατάταξης χάρη στην επιτυχημένη εμπορική πορεία του smartwatch, Gear S3.

 

Όσον αφορά στις αποστολές προϊόντων συνολικά (από ξεχωριστά δεδομένα του γνωστού industry tracker), η Apple βρέθηκε εξίσου στην κορυφή με 16% μερίδιο στην αγορά ενώ στην δεύτερη και στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Xiaomi και Fitbit με ποσοστά 15,5% και 12,3% αντίστοιχα.

 

Link.png Site: GSMArena