Η αδιαβροχοποίηση, όσον αφορά το οικοσύστημα των φορητών συσκευών, για πολλούς αποτελεί ένα δυνατό χαρακτηριστικό το οποίο θα έπρεπε να υιοθετήσουν όλοι οι κατασκευαστές και για άλλους μία περιττή πολυτέλεια.

Για τον Lei Jun, ιδρυτή της Xiaomi, τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά, καθώς η εταιρεία του προσεγγίζει το θέμα της αδιαβροχοποιήσης από διαφορετική σκοπιά, αξιολογώντας τους τρόπους με τους οποίους οι μεγάλες κατασκευάστριες "πουλάνε" ουσιαστικά τη στεγανότητα των συσκευών τους - προσπαθώντας να αυξήσουν τη δημοτικότητα τους.

 

Χρήστες, οι οποίοι έχουν απολέσει συσκευές από κάποια λάθος κίνηση, είτε ρίχνοντας τες στη λεκάνη είτε στο νεροχύτη είτε απλά αφήνοντας τες σε λάθος σημείο τη λάθος ώρα, αναγνωρίζουν την αξία αυτού του χαρακτηριστικού.

 

Σύμφωνα με τον Jun, δύο είναι οι λόγοι για τους οποίους η κινεζική κατασκευάστρια δεν λανσάρει αδιάβροχα μοντέλα. Ο πρώτος είναι ότι η διαδικασία της αδιαβροχοποίηση θα αυξήσει σημαντικά το κατασκευαστικό κόστος μίας Xiaomi συσκευής (20-30%) σε σχέση με τη σημερινή τιμή λιανικής πώλησης. Ο δεύτερος είναι ότι δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος ότι η συσκευή δεν θα πάρει νερά.

 

Ο Jun αναφέρθηκε σε υλοποιήσεις μεγάλων κατασκευαστών, οι οποίες χρησιμοποιούν προστατευτικά καλύμματα (Sony Xperia, Samsung Galaxy S5, Motorola Moto X 3rd Gen.) για την αδιαβροχοποιήση τους - οπότε αν αυτά ξεχαστούν ανοικτά οι συσκευές είναι απολύτως εκτεθειμένες στο υγρό στοιχείο.

 

Στη συνέχεια χρησιμοποίησε ως παράδειγμα τη νέα ναυαρχίδα της νοτιοκορεατικής κατασκευάστριας Samsung, Galaxy S7, της οποίας το εσωτερικό παρουσιάζεται απρόσβλητο (σφραγισμένο) από οποιονδήποτε εξωτερικό κίνδυνο, μέχρι το σασί της συσκευής να δεχτεί κάποιο πλήγμα, επηρεάζοντας τη στεγανότητα της.

 

Τέλος, ο ιδρυτής της Xiaomi δήλωσε ότι αν πελάτες της εταιρείας είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για την αδιαβροχοποίηση των συσκευών τους, η κινεζική κατασκευάστρια θα αφουγκραστεί το μήνυμα τους και θα ανταποκριθεί ανάλογα.

 

Link.png Site: AndroidAuthority