Η εταιρεία εργάζεται ενεργά σε φορετές συσκευές που θα μπορούν να αναγνωρίζουν πρόσωπα στο περιβάλλον του χρήστη, αφού προηγουμένως είχε εξετάσει αλλά τελικά απορρίψει αυτή την τεχνολογία για την πρώτη έκδοση των έξυπνων γυαλιών της.
Σύμφωνα με το The Information, η Meta έχει πρόσφατα συζητήσει την προσθήκη λογισμικού στα έξυπνα γυαλιά της που θα σαρώνει τα πρόσωπα των παρευρισκομένων και θα αναγνωρίζει άτομα με το όνομά τους. Η εταιρεία φέρεται επίσης να εξετάζει την προσθήκη αυτής της τεχνολογίας σε μελλοντικά ακουστικά με τεχνητή νοημοσύνη που θα διαθέτουν ενσωματωμένες κάμερες.
Η τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου θα αποτελούσε μέρος ενός χαρακτηριστικού της Meta με την εσωτερική ονομασία "super sensing". Το χαρακτηριστικό αυτό θα βασίζεται στη λειτουργία ζωντανής τεχνητής νοημοσύνης των γυαλιών, η οποία επί του παρόντος μπορεί να παραμείνει ενεργή για περίπου μισή ώρα λόγω περιορισμών της μπαταρίας. Ωστόσο, σε μελλοντικές συσκευές που αναμένονται το 2026, θα μπορούσε να λειτουργεί για ώρες.
Το The Information αναφέρει ότι η λειτουργία "super sensing" δεν θα ήταν πιθανώς η προεπιλεγμένη λειτουργία για τα γυαλιά. Ο ιδιοκτήτης των γυαλιών θα πρέπει να επιλέξει να την ενεργοποιήσει. Ωστόσο, τα άτομα που βρίσκονται κοντά, των οποίων τα πρόσωπα θα σαρώνονται και θα κατονομάζονται, δεν θα έχουν αυτή την επιλογή.
Επιδεινώνοντας την κατάσταση, οι παρευρισκόμενοι ενδέχεται να μην γνωρίζουν καν ότι σαρώνονται. Τα γυαλιά Ray-Ban Meta ανάβουν ένα φως κατά την εγγραφή, ένα χαρακτηριστικό επικεντρωμένο στην ιδιωτικότητα που πιθανότατα προέκυψε από τα μαθήματα των μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών μετά την κοινωνική αντίδραση για τα Google Glass.
Ωστόσο, η Meta φέρεται να αμφισβητεί αν τα μελλοντικά γυαλιά θα πρέπει να ενεργοποιούν το φως όταν η συσκευή χρησιμοποιεί τη λειτουργία "super sensing".
Παράλληλα με την αναβίωση της αναγνώρισης προσώπου, η Meta έχει ενημερώσει τις πολιτικές απορρήτου της. Τον Απρίλιο, η εταιρεία άλλαξε τους όρους της ώστε τα τρέχοντα έξυπνα γυαλιά της να ενεργοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη από προεπιλογή. Ο μόνος τρόπος εξαίρεσης είναι η απενεργοποίηση της φράσης ενεργοποίησης "Hey Meta!". Επιπλέον, μια αλλαγή δεν επιτρέπει πλέον στους κατόχους γυαλιών να επιλέξουν να μην επιτρέπουν στην εταιρεία να αποθηκεύει και να εκπαιδεύει με βάση τις ηχογραφήσεις της φωνής τους.
Το The Information συνδέει αυτές τις ηθικά αμφισβητήσιμες αλλαγές της Meta με την επανεκλογή του Trump. Η τρέχουσα Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) των ΗΠΑ δεν είναι πρόθυμη να επιβάλει κανονισμούς που επιβραδύνουν τα κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων. Τον περασμένο μήνα, η Επίτροπος της FTC, Melissa Holyoak, υποσχέθηκε μια "ευέλικτη, προσέγγιση της επιβολής της ιδιωτικότητας με βάση τον κίνδυνο".
-
1
-
3
ΣΧΟΛΙΑ (18)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση