Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο Power On του Mark Gurman για το Bloomberg, το νέο headset μικτής πραγματικότητας θα είναι "πολύ ελαφρύτερο και λεπτότερο" από το αρχικό Quest 2, γεγονός που θα το κάνει πιο άνετο για εκτεταμένη χρήση.

Το Quest 3 αναμένεται να έχει πολλά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά του φημολογούμενου VR/AR "Reality Pro" headset της Apple, συμπεριλαμβανομένου του προηγμένου hand-tracking και του pass-through video. Ωστόσο, ενώ το σύστημα της Apple θα μπορούσε να κοστίζει έως και 3.000 δολάρια, η τιμή του Quest 3 δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Αναμένεται πάντως να είναι πιο ακριβό από το Quest 2 των 400 δολαρίων, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ φθηνότερο από το απογοητευτικό Quest Pro, το οποίο ξεκίνησε στα 1.499,99 δολάρια πριν η τιμή του μειωθεί σχετικά σύντομα στα 999,99 δολάρια.

Τον Φεβρουάριο, το στέλεχος της Meta VR, Mark Rabkin, δήλωσε στους υπαλλήλους ότι το Quest 3 θα είναι ακριβότερο από τον προκάτοχό του εξαιτίας των νέων χαρακτηριστικών και της αυξημένης ισχύος του. Έκανε λόγο ότι θα είναι πιο ελαφρύ και εξήγησε ότι στόχος ήταν να γίνει η μικτή πραγματικότητα πιο φυσική και πιο εύκολη στη χρήση.

Το Quest 3 θα διαθέτει SoC της Qualcomm και συγκεκριμένα το Snapdragon XR2 δεύτερης γενιάς για βελτιωμένη απόδοση κάτι για το οποίο γίνεται αναφορά στο δημοσίευμα του Bloomberg. Ωστόσο, δεν θα διαθέτει eye-tracking, πράγμα που σημαίνει ότι τα παιχνίδια δεν θα μπορούν να χρησιμοποιούν foveated rendering, ένα χαρακτηριστικό που υπάρχει στο PSVR 2 της Sony.

Οι σχεδιαστικές αναβαθμίσεις από το Quest 2 περιλαμβάνουν περισσότερους αισθητήρες μέσα σε τρεις περιοχές που περιέχουν τέσσερις κάμερες, δύο από τις οποίες είναι έγχρωμες κάμερες για passhrough βίντεο. Έτσι ο χρήστης μπορεί να έχει μια επαφή με το περιβάλλον (πχ να σηκώσει το smartphone του), χωρίς να χρειαστεί να αφαιρέσει το headset από το κεφάλι του. Η συσκευή διαθέτει επίσης ένα βελτιωμένο σύστημα ρύθμισης της ενδοφθάλμιας απόστασης των φακών με έναν τροχό που μπορεί να περιστρέφεται κατά τη χρήση της. Ένας αισθητήρας βάθους στη μέση της συσκευής θα μπορούσε να βελτιώσει την απόδοση του AR σε σύγκριση με την προσέγγιση του Quest Pro που βασίζεται μόνο στην κάμερα.

Τα επανασχεδιασμένα χειριστήρια δεν διαθέτουν δακτυλίους όπως εκείνα του Quest 2, αλλά ο αισθητήρας βάθους μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κόστους, καθώς παρακολουθεί τη θέση τους χωρίς να απαιτούνται κάμερες όπως εκείνες των χειριστηρίων του Quest Pro. Το pass-through βίντεο έχει περιγραφεί ως "σχεδόν ζωντανό", μια βελτίωση σε σχέση με τη "σκοτεινή" λειτουργία AR του Quest Pro.

Φαίνεται ότι η Meta έχει κάνει σημαντικές βελτιώσεις με τo επερχόμενο Quest 3, κάνοντάς το ελαφρύτερο και πιο άνετο, ενώ παράλληλα προσθέτει νέα χαρακτηριστικά και βελτιώνει την απόδοση. Η κυκλοφορία του σύμφωνα με το δημοσίευμα αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στον Οκτώβριο.

  • Like 2