Η κινέζικη εφαρμογή ξεπέρασε και τα άλλα 3 apps που κατέχει το Facebook.

Μία παγκόσμια έρευνα για το σύνολο των downloads το 2020 δείχνει ότι το TikTok βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για πρώτη φορά από το 2018 όπου και διεξήχθη η πρώτη σχετική μελέτη. Επίσης, καθώς αυξάνεται η ανησυχία για το προσωπικό απόρρητο, το Telegram κατατάσσεται επίσης υψηλά, με τη χρήση κοινωνικών μέσων ενημέρωσης να έχει αυξηθεί από την έναρξη της πανδημίας COVID-19.

tik-tok-proto-se-downloads-2.jpg.a45e7440c38a3db1d2553e463cc73e9f.jpg

Η ByteDance κυκλοφόρησε τη διεθνή έκδοση του TikTok το 2017 και έκτοτε έχει ξεπεράσει σε downloads το Facebook, το WhatsApp, το Instagram και το Facebook Messenger, ακόμη και στις ΗΠΑ.

Ορισμένοι πιστεύουν ότι οι προσωπικές πληροφορίες που μοιράζονται με το TikTok δεν είναι ασφαλείς. Ωστόσο, η δημοτικότητα της εφαρμογής αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και έγινε η κορυφαία σε downloads σε Ευρώπη, Νότια Αμερική και ΗΠΑ.

Στις αρχές του 2021, το WhatsApp ανακοίνωσε ότι θα μοιράζονταν δεδομένα μηνυμάτων με το Facebook σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ χρηστών και εταιρειών. Αν και το WhatsApp υποσχέθηκε να προστατεύσει τις πληροφορίες σχετικά με τις επικοινωνίες μεταξύ φίλων και συγγενών, ορισμένοι χρήστες μεταφέρθηκαν σε άλλες εφαρμογές.

Εκμεταλλευόμενο αυτήν την τάση, το Telegram, εταιρεία που αναπτύχθηκε αρχικά στη Ρωσία και τώρα εδρεύει στη Γερμάνια, ανέβηκε στην έβδομη θέση της λίστας. Οι χρήστες μπορούν να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις για αυτόματη διαγραφή μηνυμάτων μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Η εφαρμογή είχε ιδιαίτερη επιτυχία ακόμη και σε διαδηλωτές ανά τον κόσμο που ήθελαν να διατηρήσουν μυστικά και απόρρητα τα μηνύματά τους. Όπως αναφέρει ο Shinichi Yamaguchi, αναπληρωτής καθηγητής στο Κέντρο Παγκόσμιο Επικοινωνιών, η προσέγγιση των εταιρειών στο χειρισμό δεδομένων θα γίνει καθοριστικός παράγοντας στις επιλογές των καταναλωτών.

Ο διευθυντής marketing της App Annie (εταιρεία πληροφοριών αγοράς εφαρμογών) Chuzen Kin, δήλωσε:

Ο συνολικός χρόνος προβολής του TikTok στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μεγαλύτερος από αυτόν του YouTube, με τα σύντομα βίντεο να συνεχίζουν να τραβούν την προσοχή. Όσον αφορά το περιεχόμενο, η μουσική και τα κωμικά βίντεο γίνονται όλο και πιο δημοφιλή .