Η στρατηγική των εταιρειών να βγάζουν διαφημίσεις στις οποίες ‘κοροϊδεύουν’ τα προϊόντα της Apple καλά κρατεί,με τη Microsoft να θίγει τις αδυναμίες του iPad στις δύο νέες της διαφημίσεις.

Στην πρώτη διαφήμιση, η Microsoft χρησιμοποιεί τη λειτουργία Siri (φωνητικές εντολές) του iPad εναντίον της Apple, για να δείξει την αδυναμία της συσκευής να τελέσει παραπάνω από μία λειτουργίες ταυτόχρονα. Χαρακτηριστική είναι η φράση του Siri «λυπάμαι, αλλά μπορώ να κάνω μόνο ένα πράγμα κάθε φορά» και συνεχίζει λέγοντας «υποθέτω πως το PowerPoint δεν είναι ένα από αυτά τα πράγματα».

Στη δεύτερη διαφήμιση, παρακολουθούμε μια σύγκριση μεταξύ του iPad 4 και του ASUS VivoTab RT (το οποίο χρησιμοποιεί λογισμικό Windows), όσον αφορά τα χαρακτηριστικά τους, τις εφαρμογές, τη συμβατότητα και την τιμή.

 

Δείτε παρακάτω τα δύο βίντεο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

 

Source.png Πηγή: reporter.gr