Η Microsoft ανακοίνωσε δια στόματος Steve Ballmer την κυκλοφορία του Kinect για Windows τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Πρόκειται για την επέκταση του διάσημου περιφερειακού του Xbox 360, μέσω του οποίου ο χειρισμός των games πραγματοποιείται μέσα από κινήσεις του χρήστη.

 

To Kinect για Windows θα περιλαμβάνει τη λειτουργία “Near Mode” έτσι ώστε να ανανγωρίζονται αντικείμενα ακόμη και σε αποστάσεις 50cm χωρίς να χάνεται η εστίαση και η ακρίβεια της εικόνας. Με αυτό τον τρόπο η Microsoft θέλει να επεκτείνει τη λειτουργικότητα του χειριστηρίου με δυνατότητες πέρα από αυτές του “σαλονιού”. Εκτός από την υποστήριξη των Windows 7 και 8, το Kinect for Windows θα υποστηρίζει χειρονομίες gestures και χειρισμό μέσω φωνής στις Windows Embedded συσκευές, ενισχύοντας έτσι τον τρόπο με τον οποίο τα δεδομένα καταγράφονται και γίνονται προσπελάσιμα σε βιομηχανίες κατασκευής, λιανικής κά.

 

Ακόμη η Microsoft θα διαθέσει δωρεάν το εργαλείο ανάπτυξης εφαρμογών (SDK) για το Kinect για Windows, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί ο καθένας να αναπτύσσει λογισμικό για τον αισθητήρα της εταιρείας χωρίς να πληρώνει κάποια άδεια χρήσης. Επισημαίνεται ότι για να αναπτύξει κανείς λογισμικό για τον Kinect για Windows ακόμη και για μη εμπορικό σκοπό, δε θα μπορεί πλέον να κάνει χρήση του Kinect για Xbox 360, καθώς η τελευταία έκδοση του SDK θα πραγματοποιεί πλήρη έλεγχο των εφαρμογών τόσο σε επίπεδο υλικού όσο και σε επίπεδο λογισμικού.

 

Το Kinect για Windows θα είναι διαθέσιμο για αγορά από την 1η Φεβρουαρίου (με τις προ-παραγγελίες στο Amazon να έχουν ξεκινήσει) αρχικά σε περιορισμένες ποσότητες και σε επιλεγμένες χώρες χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτές η Ελλάδα. Η τιμή του θα είναι $249.99 δολάρια, σχεδόν διπλάσια από αυτή του Kinect για Xbox 360.

 

0871.Kinect-for-Windows_5F00_B-and-W-composite_5F00_400x176.png

 

Link.png Site: MSDN blog