Στο δρόμο που χάραξε το Wordle φαίνεται αποφασισμένο να κινηθεί το LinkedIn, επιχειρώντας να διευρύνει τη βάση των χρηστών του.

Το LinkedIn έγινε γνωστό κατά κύριο λόγο ως πλατφόρμα η οποία απευθύνεται σε ανθρώπους που ψάχνουν για δουλειά, καθώς και για εργοδότες που αναζητούν εργαζομένους, αριθμώντας πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Πλέον, η εταιρία, που από το 2016 ανήκει στο σύνολό της στη Microsoft, στρέφεται σε μια εντελώς νέα κατεύθυνση, θέλοντας να αυξήσει το χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στην πλατφόρμα, και αυτή δεν είναι άλλη από το gaming.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του TechCrunch, το LinkedIn ετοιμάζει μια νέα εμπειρία για τους χρήστες τους. Στόχος είναι να προσεγγίσει άτομα που αρέσκονται σε παιχνίδια-γρίφους, τάση που βοήθησε απλούς τίτλους, όπως το Wordle, να σημειώσουν διεθνή επιτυχία και να προσελκύσουν εκατομμύρια παίκτες. Στις αρχικές προτάσεις περιλαμβάνονται τρία παιχνίδια που ονομάζονται "Queens", "Inference" και "Crossclimb", αντίστοιχα.

Σύμφωνα με  τις πρώτες πληροφορίες, μία ιδέα πάνω στην οποία πειραματίζεται το LinkedIn είναι οι βαθμολογίες των παικτών να οργανώνονται στη βάση των χώρων εργασίας, με τις εταιρίες να "κατατάσσονται" σύμφωνα με εκείνα τα σκορ. Εκπρόσωπος του LinkedIn επιβεβαίωσε ότι η εταιρία διερευνά τις προοπτικές της ενσωμάτωσης παιχνιδιών στην πλατφόρμα, όμως δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ημερομηνία ενεργοποίησης της νέας υπηρεσίας. Ανέφερε επίσης ότι κάποιες εικόνες που αναρτήθηκαν στο X δεν προέρχονται από τις πλέον πρόσφατες εκδόσεις.

Η μητρική του LinkedIn, η Microsoft, είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στο χώρο του gaming, με αυτό το σκέλος των δραστηριοτήτων της -όπου συμμετέχει το Xbox, η Activision Blizzard και η ZeniMax- να συνεισφέρουν έσοδα της τάξης των 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά το τελευταίο τρίμηνο του οικονομικού έτους, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα έσοδα από τα Windows. Ασαφής, όμως, παραμένει ο ακριβής χαρακτήρας της συμμετοχής της Microsoft σε αυτή την προσπάθεια του LinkedIn.

Τα παιχνίδια συστηματικά κατατάσσονται μεταξύ των πλέον δημοφιλών εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και PC -τόσο σε επίπεδο εσόδων όσο και χρόνου ενασχόλησης- και τα χαλαρά παιχνίδια σκέψης αποτελούν μία από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Πλατφόρμες που το βασικό τους αντικείμενο δεν είναι το gaming προσπαθούν εδώ και καιρό να αξιοποιήσουν το στοιχείο αυτό προκειμένου να ενισχύσουν τη δική τους κίνηση, τάση η οποία θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι προηγήθηκε του διαδικτύου, δεδομένης της δημοτικότητας των σταυρολέξων και άλλων γρίφων που δημοσιεύονταν σε εφημερίδες και περιοδικά.

Οι New York Times, που εξαγόρασαν το Wordle το 2022, ανέφεραν στο τέλος του περασμένου έτους ότι εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούν να παίζουν το συγκεκριμένο παιχνίδι, που πλέον είναι μέρος μιας μεγαλύτερης πλατφόρμας διαδικτυακών γρίφων και παιχνιδιών που αναπτύσσει η εφημερίδα.

Άλλες πλατφόρμες που έριξαν βάρος στα παιχνίδι καταγράφουν ανάμεικτα αποτελέσματα. Το Facebook, το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, υπήρξε ένας από τους βασικούς παράγοντες ενίσχυσης του κοινωνικού gaming όλα αυτά τα χρόνια. Κι όμως, το 2022 υποχρεώθηκε να τερματίσει την αυτόνομη εφαρμογή gaming που είχε αναπτύξει, καθώς καταγραφόταν μείωση των χρηστών: πλέον, εστιάζει πολύ περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών μεικτής πραγματικότητας, καθώς και στο σκέλος του Meta Quest.

Στην πορεία, το LinkedIn έχει πειραματιστεί με διάφορες νέες δυνατότητες θέλοντας να ενισχύσει το πώς και πόσο χρησιμοποιούν οι άνθρωποι την πλατφόρμα, με τη στρατηγική που ακολουθείται να περιγράφεται καλύτερα ως εξής: "Πώς μπορούμε να πάρουμε τα πιο δημοφιλή εργαλεία που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή και να τα καταστήσουμε ενδιαφέροντα για το κοινό του LinkedIn, εστιάζοντας στον κόσμο της εργασίας;"

Οι απαντήσεις που δόθηκαν κατά καιρούς καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα, από τη διαδικτυακή εκπαίδευση και την επαγγελματική εξέλιξη μέχρι τις εκδόσεις και την ανάρτηση ειδήσεων, ενσωματώνοντας περισσότερα εργαλεία επεξεργασίας βίντεο, ενώ κατά καιρούς έχουν υπάρξει προσπάθειες προσέγγισης δημιουργών περιεχομένου και influencers.

  • Confused 2
  • Sad 1
  • Haha 6