Η Microsoft ενθαρρύνει τους προγραμματιστές να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τα Microsoft Store Ads, τις διαφημίσεις δηλαδή που επιτρέπουν σε άτομα και εταιρείες να ενισχύσουν την τοποθέτηση της εφαρμογής τους στο Microsoft Store των Windows.

Η εταιρεία αναφέρει στο επίσημο blog της ότι οι διαφημίσεις "έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, φέρνοντας τις εφαρμογές ή τα παιχνίδια τους μπροστά στους σωστούς καταναλωτές τη σωστή στιγμή, και να εμπνεύσουν τους πελάτες του Microsoft Store με εξαιρετικό περιεχόμενο», αν και παρόμοια συστήματα για iOS και Android δεν παρείχαν πάντα την καλύτερη εμπειρία.

Οι διαφημίσεις του Microsoft Store αναμένονταν εδώ και πολύ καιρό, με την εταιρεία να ανακοινώνει αρχικά ότι επρόκειτο να ξεκινήσει την πιλοτική εφαρμογή τους τον Μάιο του 2022, δημοσιεύοντας σχετικό θέμά για το λανσάρισμά τους στο διαφημιστικό της blog τον Ιανουάριο. Όμως τώρα, η σχετική ανακοίνωση κάνε την εμφάνισή της στο blog της εταιρείας για προγραμματιστές, λέγοντας τους ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα για να προωθήσουν την κυκλοφορία της εφαρμογής τους ή κάποια ενημέρωσή της. Σύμφωνα με τον ιστότοπό της, οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται "στην εφαρμογή Microsoft Store στα Windows μέσα στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις καρτέλες Apps και Gaming". Μπορείτε να δείτε πώς μπορεί να μοιάζει κάτι τέτοιο με βάση την παρακάτω εικόνα:

store_ads_picture_2.webp.210f02b6fc6e8e0c103b66d1e5690009.webp

Το σύστημα ακούγεται παρόμοιο με τον τρόπο λειτουργίας του App Store της Apple και του Play Store της Google, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη. Η ανάρτηση της Microsoft αναφέρεται στις θολές γραμμές μεταξύ smartphones και desktop υπολογιστών αλλά και για την προσπάθεια να δημιουργηθεί μια "εμπειρία διανομής εφαρμογών που μοιάζει και δίνει την αίσθηση περισσότερο για κάτι παρόμοιο με το smartphone". Αυτό όμως δεν είναι απαραίτητα καλό από τη στιγμή που πολλοί άνθρωποι έχουν βιώσει την απογοητευτική εμπειρία να αναζητούν μια συγκεκριμένη εφαρμογή και το κορυφαίο αποτέλεσμα να προέρχεται από μια άλλη εφαρμογή που πλήρωσε για την τοποθέτηση.

Η Apple αντιμετώπισε διάφορα προβλήματα, καθώς προχώρησε σε μια ασυνήθιστη κίνηση, τοποθετώντας διαφημίσεις στις πραγματικές σελίδες των εφαρμογών. Οι θέσεις γέμισαν γρήγορα με δυνητικά δυσάρεστες διαφημίσεις όπου εφαρμογές τυχερών παιχνιδιών προωθήθηκαν κάτω από εφαρμογές που προορίζονταν να σας βοηθήσουν να ανακάμψετε από τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια ή εφαρμογές που προορίζονταν για παιδιά, και εφαρμογές γνωριμιών εμφανίστηκαν κάτω από εφαρμογές που προορίζονταν να σώσουν σχέσεις. Η εταιρεία κατέληξε να διακόψει τη λειτουργία για ορισμένες κατηγορίες διαφημίσεων λίγο μετά την έναρξή της.

Μέχρι στιγμής, δεν φαίνεται ότι η Microsoft θα προχωρήσει σε παρόμοια κίνηση αλλά είναι σαφές ότι προωθεί τώρα τις διαφημίσεις του Microsoft Store, έχοντας ιστορικό επέκτασης της προβολής των διαφημίσεων στα προϊόντα της. Άλλωστε το έχει κάνει με την εφαρμογή Outlook για smartphones, πειραματίστηκε με αυτές στον File Explorer και τις ενσωματώνει σταθερά στα ίδια τα Windows σε διάφορα μέρη. Υπάρχουν ακόμη αναφορές ότι η Microsoft σχεδιάζει ένα σύστημα που θα φέρει διαφημίσεις στα δωρεάν παιχνίδια του Xbox κάτω από προϋποθέσεις.