Οι συνδρομητές της Vodafone, που δεν επιθυμούν για οποιονδήποτε λόγο να αξιοποιήσουν την παροχή επιδότησης (η οποία τυπικά γίνεται με κάθε ετήσια ανανέωση συμβολαίου), μπορούν πλέον να έχουν έκπτωση στο μηνιαίο πάγιο τους, η οποία φθάνει το 25%. Η συγκεκριμένη επιλογή αφορά τόσο τους νέους, όσο και τους υφιστάμενους «ιδιώτες» ή «εταιρικούς» πελάτες της εταιρείας, που ενδιαφέρονται να ανανεώσουν τη συνδρομή τους για 12 μήνες. Όπως είναι λογικό, η έκπτωση έχει ανάλογη χρονική διάρκεια. Το ποσοστό της έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο παρουσιάζεται πιο αναλυτικά στις παρακάτω λίστες:

 

Προγράμματα συμβολαίου για ιδιώτες

 

* Vodafone 100 - έκπτωση 25%

* Vodafone 150 - έκπτωση 25%

* Vodafone 200 - έκπτωση 25%

* Vodafone 200 - έκπτωση 25%

* Vodafone 250 - έκπτωση 20%

* Vodafone 300 - έκπτωση 20%

* Vodafone 350 - έκπτωση 20%

* Vodafone 400 - έκπτωση 20%

* Vodafone 500 - έκπτωση 20%

* Vodafone 700 - έκπτωση 15%

* Vodafone 900 - έκπτωση 15%

* Vodafone Best Friends - έκπτωση 20%

* Vodafone Top 5 / Top 5 με SMS - έκπτωση 25%

 

Τα ποσοστά έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο ισχύουν και όταν τα προγράμματα χρήσης συνδυάζονται και με ένα από τα προγράμματα γραπτών μηνυμάτων SMS 50, SMS 150 και SMS 250 ή/και με το πρόσθετο πρόγραμμα «Κλήσεις προς Σταθερά».

 

Προγράμματα συμβολαίου για επαγγελματίες:

 

* Επαγγελματικό χωρίς χρόνο ομιλίας - έκπτωση 20%

* Επαγγελματικό 90 - έκπτωση 25%

* Επαγγελματικό 180 - έκπτωση 25%

* Επαγγελματικό 300 - έκπτωση 20%

* Επαγγελματικό 420 - έκπτωση 20%

* Επαγγελματικό 540 - έκπτωση 20%

* Επαγγελματικό 720 - έκπτωση 20%

* Επαγγελματικό 960 - έκπτωση 15%

 

Σημειώνεται ότι τα ποσοστά έκπτωσης στο μηνιαίο πάγιο ισχύουν και όταν τα προγράμματα συμβολαίου συνδυάζονται με τις επιλογές ενδοεταιρικής επικοινωνίας (60 λεπτά ενδοεταιρικών κλήσεων ή απεριόριστη ενδοεταιρικη επικοινωνία) ή/και με την επιλογή κλήσεων προς σταθερούς προορισμούς.

 

Μολονότι η Vodafone είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα, που προσφέρει την έκπτωση ως κίνητρο για την ανανέωση συμβολαίου (και ελπίζουμε όχι η τελευταία), ανάλογες κινήσεις έχουν γίνει εδώ και αρκετό καιρό στο εξωτερικό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της βρετανικής O2, η οποία «πληρώνει» ουσιαστικά τους πελάτες της, ώστε να τους αποτρέψει από το να «αναβαθμίσουν» τις συσκευές τους, πολιτική, που έχει ως απώτερο στόχο... την προστασία του περιβάλλοντος.

 

Source.png Πηγή: myphone.gr