Στο μακρινό 2001, η BMW πρόσθεσε οθόνη στο ταμπλό της τότε νεώτερης BMW σειράς 7, σηματοδοτώντας την έλευση του iDrive infotainment system

Με την πανδημία του κοροναϊού να αναγκάζει την ολική ψηφιοποίηση της φετινής CES, ορισμένες εταιρείες αναζητούν διαφορετικούς τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού, με το φετινό παράδειγμα να είναι η BMW. Ανά τα χρόνια, η γερμανική εταιρεία είχε αρκετά μεγάλη παρουσία, επιδεικνύοντας τεχνολογίες και concepts, προσφέροντας ακόμη  και δοκιμαστική οδήγηση 5 λεπτών στα μοντέλα που παρουσίαζε. Όπως είναι λογικό, κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό για το 2021, τη χρονιά που εταιρεία γιορτάζει τα 20 χρόνια ζωής του iDrive συστήματος ψυχαγωγίας, που παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη σειρά 7 το 2001.

Αντ 'αυτού, η εταιρεία δημιούργησε μια ταινία μικρού μήκους για να γιορτάσει την περίσταση. Αν και αρχικά το βίντεο δείχνει λίγο περίεργο, ταυτόχρονα είναι χιουμοριστικό, παρουσιάζοντας ένα παλιό μοντέλο της σειράς 7 να συναντά ένα  νεώτερο iX SUV στο μουσείο της BMW.

Το 2001 η σειρά 7 ήταν η ναυαρχίδα της BMW, προσφέροντας ότι πιο καινοτόμο υπήρχε σε τεχνολογία εκείνη την εποχή. Σε προηγούμενες γενιές, αυτό σήμαινε πίσω καθίσματα που μάζευαν μέσω μηχανισμού ή και τηλέφωνο αυτοκινήτου. Αλλά εκείνη τη χρονιά, η νέα σειρά 7 έφτασε με κάτι που ονομαζόταν iDrive, συνδυάζοντας τον εξοπλισμό ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου με την πλοήγηση και την αλληλεπίδρασης με τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Ένα ζευγάρι οθονών - μία στα βασικά όργανα και μία στο ταμπλό - εμφάνιζε πληροφορίες που επέτρεπαν αλληλεπίδραση μέσω ενός κεντρικού ελεγκτή στη κεντρική κονσόλα. Εν ολίγοις, ήταν ένα από τα πρώτα αληθινά συστήματα ψυχαγωγίας.

Το iDrive 1.0 μπορεί να ήταν δύσχρηστο για την εποχή που κυκλοφόρησε. Αλλά με την πάροδο των χρόνων το σύστημα βελτιώθηκε και η τρέχουσα έκδοση, το iDrive 7.0, είναι το λιγότερο εύχρηστο. Όπως είναι λογικό για τις μέρες μας, υποστηρίζει Android Auto και  Apple CarPlay, το οποίο πλέον δεν χρειάζεται ετήσια συνδρομή.

Τέλος, στις μέρες μας βλέπουμε τα αυτοκίνητα-ναυαρχίδες κάθε εταιρείας να μην έχουν το ίδιο αντίκτυπο όπως είχαν πριν 20 ή και 10 χρόνια. Σε αυτό οφείλεται η μεγάλη αύξηση σε μοντέλα SUV, κάτι το οποίο υιοθετεί και η BMW, καθώς η επόμενη ναυαρχίδα της είναι το ηλεκτρικό iX SUV, που θα περιέχει το iDrive 8.0 όταν κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος.

  • Like 2