Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (Federal Trade Commission) κατέθεσε μήνυση ενάντια στη Volkswagen για τις τακτικές διαφήμισης που ακολουθούσε, καθώς παρουσίαζε ψευδή δεδομένα σχετικά με την καθαρότητα των diesel αυτοκινήτων της, σε αρκετές διαφημίσεις τα τελευταία οκτώ χρόνια.

Στη μήνυση υποστηρίζεται ότι οι διαφημίσεις της Volkswagen παρουσίαζαν τα οχήματά της ως φιλικά προς το περιβάλλον, με χαμηλές εκπομπές και υψηλή αξία μεταπώλησης. Τώρα λοιπόν που γνωρίζουμε ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, η FTC επιδιώκει να τιμωρήσει τη Volkswagen.

 

Οι διαφημίσεις στις οποίες αναφέρεται η μήνυση, προέρχονται από πολλά μέσα όπως την τηλεόραση και δελτία τύπου. Η μήνυση δεν ορίζει συγκεκριμένα ποσά, αλλά ζητά αποζημίωση για τους πελάτες της Volkswagen, με τρόπο που το δικαστήριο κρίνει κατάλληλο.

 

Η Volkswagen προσπαθεί εδώ και έξι μήνες να αντιμετωπίσει το σκάνδαλο του Dieselgate, χωρίς να έχει παρουσιάσει λύσεις για όλους τους πελάτες της. Προς το παρόν προσφέρει ορισμένες λύσεις για τους Ευρωπαίους πελάτες της, όμως όχι για τους Αμερικανούς πελάτες της.

 

Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε με ακρίβεια το συνολικό ύψος των προστίμων, τα οποία ενδέχεται να ανέρχονται σε δισεκατομμύρια δολάρια. Η Volkswagen δήλωσε στο Verge ότι συνεργάζεται με όλους τους σχετικούς ρυθμιστικούς φορείς των Ηνωμένων Πολιτειών, συμπεριλαμβανομένης και της FTC. Συμπλήρωσε επίσης ότι η σημαντικότερη προτεραιότητα της εταιρείας είναι να βρει λύσεις για το ζήτημα και να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των πελατών και των συνεργατών της.

 

Link.png Site: TheVerge