Η Tesla έχει ξεκινήσει να προσφέρει σε πελάτες της στην Ασιατική αγορά ένα πακέτο, που περιλαμβάνει στην τιμή αγοράς του αυτοκινήτου τόσο το κόστος της ασφάλειας όσο και το κόστος συντήρησης.

Αυτός είναι ο τρόπος που θα ήθελε η Tesla να προσφέρει τα αυτοκίνητα της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται μελλοντικά, και για να το καταφέρει θα συνεργαστεί με ασφαλιστικές εταιρείες, αν και έχει διερευνήσει την πιθανότητα να διαχειριστεί από μόνη της το ζήτημα της ασφάλισης.

 

“Αυτό κάνουμε και σήμερα” δήλωσε ο Jeff Evanson, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Global Investor Relations της Tesla. ”To κάνουμε αθόρυβα, ωστόσο στην Ασία συγκεκριμένα που το ξεκινήσαμε, η πλειονότητα των αυτοκινήτων Tesla πωλούνται μαζί με ασφάλιση που είναι ειδικά βελτιστοποιημένη για τα αυτοκίνητα της εταιρείας, και λαμβάνει υπόψη όχι μόνο τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Autopilot, αλλά και το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου. Πρόκειται για το μελλοντικό όραμα μας, να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε μία τιμή, για το αυτοκίνητο, τη συντήρηση και την ασφάλεια του σε μία πραγματικά δελεαστική προσφορά για τον καταναλωτή. Και εμείς αυτό προσφέρουμε σήμερα” συμπλήρωσε ο Jeff Evanson.

 

“Δεν είναι για να αποκλείσουμε τις ασφαλιστικές εταιρείες αν διαπιστώσουμε ότι οι ασφαλιστικές δεν προσφέρουν ασφάλιση ανάλογη με την επικινδυνότητα του αυτοκινήτου” δήλωσε ο CEO της Tesla, Elon Musk που συμπλήρωσε “Αν χρειαστεί θα το ασφαλίσουμε εμείς, αλλά πιστεύω ότι θα βρούμε ότι οι συνεργάτες μας στο τομέα της ασφάλισης πράγματι ρυθμίζουν τις τιμές ώστε να είναι ανάλογες προς την επικινδυνότητα ενός Tesla”.

 

Η εταιρεία θέλει να προσφέρει την παραπάνω δυνατότητα στους πελάτες της επειδή πιστεύει ότι σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει το πλεονέκτημα ότι αφορά το κόστος συντήρησης και το κόστος ασφάλισης του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

Link.png Site: TechCrunch