Η Canva, η διαδικτυακή πλατφόρμα σχεδιασμού, προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση αποκτώντας τη σουίτα λογισμικού σχεδιασμούθ Affinity, αμφισβητώντας ενδεχομένως την κυριαρχία της Adobe στον κλάδο του ψηφιακού σχεδιασμού.

Η εξαγορά, η οποία ανακοινώθηκε σήμερα, περιλαμβάνει τα Affinity Designer, Photo και Publisher, τα οποία είναι αναγνωρισμένες εφαρμογές σχεδιασμού που διατίθενται σε Windows, Mac και iPad και προσφέρουν χαρακτηριστικά συγκρίσιμα με τα Illustrator, Photoshop και InDesign της Adobe, σε οικονομικότερη όμως τιμή.

Αν και οι οικονομικές λεπτομέρειες της εξαγοράς παραμένουν αδιευκρίνιστες, το Bloomberg υποστηρίζει ότι η συμφωνία αποτιμάται σε "αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια βρετανικές λίρες". Η στρατηγική αυτή κίνηση ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της Canva να προσελκύσει περισσότερους δημιουργικούς επαγγελματίες στην πλατφόρμα της. Τον Ιανουάριο του 2023, η Canva καυχιόταν για περίπου 170 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως, πολλοί από τους οποίους πιθανότατα δεν χρησιμοποιούν παρόμοιο λογισμικό ή υπηρεσία της Adobe, όπως το Express. Ωστόσο, σε αντίθεση με την Adobe, η Canva δεν διέθετε προηγουμένως τις δικές της εφαρμογές σχεδιασμού που απευθύνονταν ειδικά σε δημιουργικούς επαγγελματίες, όπως εικονογράφους, φωτογράφους και επεξεργαστές βίντεο.

Το δελτίο τύπου της Canva τονίζει τη δέσμευση της εταιρείας να ενδυναμώσει τους σχεδιαστές σε όλα τα επίπεδα και στάδια της δημιουργικής τους διαδρομής. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με την Affinity, η Canva στοχεύει να υποστηρίξει όλο το φάσμα των σχεδιαστών, από τους αρχάριους έως τους επαγγελματίες. Οι εφαρμογές της Affinity έχουν συγκεντρώσει μια αφοσιωμένη βάση χρηστών που ξεπερνά τα τρία εκατομμύρια παγκοσμίως, εν μέρει χάρη στο μοντέλο εφάπαξ αγοράς τους, το οποίο εξαλείφει τα τρέχοντα τέλη συνδρομής. Αυτή η προσέγγιση έχει προσελκύσει τους δημιουργούς που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στο οικοσύστημα της Adobe και του Creative Cloud που βασίζεται σε συνδρομές.

Ο Cameron Adams, συνιδρυτής της Canva, δήλωσε στη Sydney Morning Herald ότι οι εφαρμογές Affinity θα παραμείνουν ξεχωριστές από την πλατφόρμα της Canva, αν και αναμένονται κάποιες μικρές συνέργιες με την πάροδο του χρόνου. Με την προσθήκη της Affinity και των 90 υπαλλήλων της με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, η Canva είναι πλέον σε καλύτερη θέση για να ανταγωνιστεί την Adobe στην ευρύτερη αγορά του λογισμικού για design. Δεδομένης της υφιστάμενης απήχησης της Canva στους δημιουργούς λόγω της πλατφόρμας που εστιάζει στην απλότητα, η εταιρεία μπορεί να έχει μια πραγματική ευκαιρία να προσελκύσει επαγγελματίες που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στις λύσεις της Adobe.

  • Like 3
  • Sad 2