Η δημοφιλής εταιρεία ασφαλείας AVG έχει αρκετούς χρήστες να χρησιμοποιούν το προϊόν antivirus της, εξαιτίας της δωρεάν έκδοσης του.

Παρόλα αυτά, χρειάζονται λεφτά για να διατηρηθείς στην κορυφή, ακόμα και στην αγορά antivirus, και για να βγάλει λεφτά αποφάσισε να κάνει την παρακάτω κίνηση –μάλιστα ανανέωσε την πολιτική απορρήτου (πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων) πρόσφατα.

 

Η AVG λοιπόν αποφάσισε ότι θα ξεκινήσει να πουλάει σε τρίτους (διαφημιστικές εταιρείες κ.ά) ανώνυμες πληροφορίες και δεδομένα που θα συλλέγει από τους χρήστες που χρησιμοποιούν το προϊόν της. Τα μη-προσωπικά δεδομένα συμπεριλαμβάνουν δεδομένα πλοήγησης στο Internet, το ιστορικό αναζητήσεων μαζί με meta data, η ονομασία του ISP ή του παρόχου κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να συνδέονται με τα προϊόντα της AVG, οι εγκατεστημένες εφαρμογές και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται κ.ά.

 

Η εταιρεία λέει πάντως πως δεν πρόκειται να πουλήσει δεδομένα που μπορούν να αποκαλύψουν την ταυτότητα των χρηστών της. Η νέα πολιτική απορρήτου θα ισχύσει από τις 15 Οκτωβρίου.

 

Link.png Site: Engadget
Link.png Site: NextPowerUp