Έρευνα της Gfk, φανερώνει το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η εμφάνιση ενός προϊόντος τεχνολογίας, αφού ένας στους τρεις προχωρά στην αγορά του με βάση το συγκεκριμένο κριτήριο.

Στην έρευνα η οποία διενεργήθηκε σε 22 χώρες, ένας μόλις στους δέκα καταναλωτές, διαφωνεί με αυτή τη διαπίστωση ενώ η αναλογία μεταξύ των δύο φύλων είναι ίδια για άνδρες και γυναίκες. Χωρίς έκπληξη, το μεγαλύτερο βάρος σε μια αγορά gadget με βάση την εξωτερική εμφάνιση, δίνουν οι νέοι ηλικίας 20-29, σε ποσοστό 37%. Ελάχιστα μικρότερο είναι το ποσοστό για την ηλικιακή ομάδα 30-39 ετών, όταν μόλις το 6% διαφωνεί με αυτή την άποψη. Αντίστοιχα το ποσοστό πέφτει στο 34% για τις ηλικίες 15-19 που θεωρεί ότι η εμφάνιση και ο σχεδιασμός είναι βασικό κριτήριο, όταν το 11% διαφωνεί..

 

Τα αποτελέσματα της συμπεριφοράς του καταναλωτή, επηρεάζει και η χώρα από που προέρχεται, με τους κατοίκους των τριών χωρών όπως η Τουρκία, το Μεξικό και η Βραζιλία να αποτελούν την έκπληξη στις τρεις πρώτες θέσεις όσων δηλώνουν ότι επιλέγουν ένα gadget με βάση την εμφάνιση. Στην αντιπέρα όχθη, το 26% των Σουηδών διαφωνεί στο ότι η εμφάνιση μετράει, ένα ποσοστό που πέφτει στο 22% για το Βέλγιο και στο 20% για τους Γερμανούς καταναλωτές.

 

Link.png Site: sepe