Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με αυτό το club

Τα πάντα περί αυτοκίνησης. Μάρκες , μοντέλα , tuning , κάγκουρες , νέες αγορές σε καινούρια μοντέλα ή μεταχειρισμένα , κάντε flex τα μοτόρια σας αρκεί να σέβεστε ο ένας τον άλλο
  1. Δραστηριότητα στο club
  2. Έχω το s-cross, το πρώτο service μου πήγε στα 200 ευρώ. Για το δεύτερο θα σου πω σε κάνα μήνα.
  3. Ε εντάξει είπαμε είναι ανοιχτό για τις ανησυχίες των μελών (άσχετα αν εγώ έχω τις περισσότερες) Την αγορά την ξέρω έτσι και αλλιώς πλέον , ας αφήσω τουλάχιστον 2-3 χρόνια να έρθει τίποτα φρέσκο και βλέπουμε τότε
  4. Προβλέπω να κλείνει το topic..
  5. Το πρόβλημα είναι ότι όταν φρενάρεις ελέγχεις εσύ το ποσο δυνατά θα πατήσεις το φρένο ενώ στο αφημα του γκαζιού σε ηλεκτρικό είναι στανταρ ο ρυθμός φρεναρισματος. Συνεπώς πρέπει να το κάνεις χειρουργικά καθυστερημένα ώστε να σταματήσεις εκεί που θες. Αυτα αφορούν την εμπειρία μου στo TD Tesla Model 3 Highland.
  6. Δεν προσεξα ότι ο φίλος θέλει τετρακίνηση. Η επιτυχία κρύβεται πάντα στις λεπτομέρειες
  7. και το απόλυτο ειναι η κάμερα που είναι καλυτερο να μη τη βλέπεις καθότι χαμηλά πολύ , φανταστείτε μπορώ να δω το κόκκινο label της Avis στη πινακίδα με αποτέλεσμα να μην έχει άποψη του χώρου πίσω γενικά αλλα μόνο 50 πόντους από το έδαφος.
  8. Δεν έχεις ζήσει τις παλαβομάρες στην εργονομία των παλιών γαλλικών. Εχουν παράδοση σε αυτά οι γάλλοι. Τραγικοί δυστυχώς. 🤣
  9. αυτές τις μέρες οδηγώ ένα ds3 crossback auto 130hp. οκ ειναι μικρό αυτό το ήξερα και δε θα το βάλω στα αρνητικά, αλλά από εργονομία χειριστηρίων πάει χάλια. ένα απλό παράδειγμα, για να ανοίξεις πχ το ac πρέπει να αγγίξεις το σχετικό πληκτρο αφής στο ταμπλό ώστε να βγει η οθόνη χειρισμού στη κεντρική οθονή και μετά να γίνουν αλλαγές σε θερμοκρασία κλπ. οι διακόπτες για τα παράθυρα ειναι στη κεντρική κονσόλα και ξεχωριστά για το παράθυρα οδηγού συνοδηγού σε απόσταση μεγάλη, οπότε δε μπορείς να ανοίξεις ή να κλείσεις και τα 2 παράθυρα με μία κίνηση. τιμόνι η ίδια αηδία με το 2008 και το κερασάκι στη τούρτα δεν έχει τεμπέλη.... στα θετικά ωραίο πάτημα έχει για τη κατηγορία του, αθόρυβο ταξίδι στο normal και eco mode και γενικά μια άνω του μετρίου ποιότητα υλικών.
  10. Θέλω να το αποφύγω τα δίλιτρα. Το προορίζω για χρήση κυρίως εκτός πόλης και το υβριδικό δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά, επίσης ξεκινάει από πολύ ψηλά 36-37k. Το CX30 πολύ ωραίο αλλά δίλιτρο κι αυτό. Το Duster 4Χ4 μόνο σε πετρέλαιο και από σχεδίαση δεν με τρελαίνει. Δε θέλω να μπλέξω με dpf κλπ, βγαίνει περίπου στα ίδια με vitara, scross. Πολύ λίγες επιλογές ακόμα και με τα μεταχειρισμένα.
  11. Toyota Corolla Cross που είναι και υβριδικό Mazda CX30 Αυτά βέβαια είναι δίλιτρα αν δεν θες δίλιτρο τότε κοιτάς και Dacia Duster Suzuki δεν ξέρω πως είναι πλέον αλλά απο αυτά που έχουν περάσει απο τα χέρια μου τα ανταλλακτικά έτσουζαν πολύ σε σχέση με ευρωπαϊκά
  12. Το λοιπόν Πήγα τις εκδρομές μου τώρα το Πάσχα και μπορώ να πω ότι πλέον το συνήθισα το αμάξι. Ανέβηκα Παύλιανη , κανένα θέμα με τις στροφές οικογενειακώς και πλέον δεν παρατηρώ καν το ελάχιστο body roll που με ενοχλούσε στην αρχή . Κανείς δεν ζαλίστηκε , κανείς δεν πιάστηκε . Βγάζεις την εταζέρα και κερδίζεις άλλο 1/3 λόγω ύψους , απίστευτα βολικό να το φορτώνεις, σε λίγο καιρό θα κοιτάξω και μπαγκαζιέρα για το καλοκαίρι . Φτου φτου , μετά τους τριγμούς που φτιάχτηκαν δεν έχω κανένα θέμα, το ηχοσύστημα με android auto δουλεύει υποδειγματικά και δεν έχει κολλήσει ποτέ. Τελικά η 8αρα οθόνη που είχα στο Leon ήταν πιο αδύναμη και δεν το σήκωνε σωστά. Το αμάξι το χαιρόμαστε όλοι οικογενειακώς (καλά η γυναίκα μου το έχει ερωτευτεί περιμένει να το πάρει πως και πως ) Κατανάλωση τσιμπάει μέσα αλλά σε ταξίδι είναι κομπλέ, γυρνώντας απο Παύλιανη που είναι και κατηφόρα με ACC και ταχύτητες νόμιμες έγραψα 4.9 Το DSG μάλλον έχει στρώσει όπως μου γράφατε κάποιοι δεν κάνει πλέον κουλές αλλαγές σε αναβάσεις. Ειλικρινά το μόνο που μου λείπει είναι η ηλιοροφή , κατα τα άλλα μου έφυγαν οι ιδέες για το Leon ή κάποιο άλλο hatchback τώρα που το συνήθισα και απολαμβάνω τα πλεονεκτήματα ενός cross over αυτοκινήτου Αύριο πάω να πάρω και τα πεταλάκια με το κάλυμμα που τα είχα αφήσει μέχρι να δω τι θα κάνω. Για μία ηλιοροφή δεν αξίζει να χάσω κανα 7 χίλιαρο , τους χώρους , τις ράγες και την ποιότητα κύλισης του Formentor για να ξαναγυρίσω στο Leon Υ.Γ. Να κανονίσουμε και μάζωξη τώρα που άνοιξε ο καιρός
  13. Καλησπέρα, είμαι σε αναζήτηση μεσαίου -κάτω από 4.5μ- suv, βενζίνη, με τετρακίνηση. Υπάρχουν άλλες επιλογές πέρα από suzuki; Κάτι διάβασα για υψηλά κόστη στα σέρβις της suzuki -γνωρίζετε κάτι σχετικό;
  14. Και κλασικά μετά έρχεται ο άλλος και κάνει μια διαγραφή του συστήματος και πλέον το euro 6 γίνεται euro 5. Έχω περίπτωση γνωστού που το έχει κάνει και απλώς άλλαξε μόνο dpf (στο συνεργείο του έλεγαν να καταργήσει και το dpf αλλά δεν ήθελε, ορθώς). Πήρε και καμιά 20αρια ίππους με το πρόγραμμα.
  15. Λίγο πριν τα 3 χρόνια (εκτός εγγύησης) έδωσα 520 € σε peugeot boxer για αντλία adblue.
  16. Διαβάζω κατόχους που είχαν θέμα 2 ή 3 φορές τον χρόνο. Μετά την εγγύηση τι γίνεται είναι το θέμα και αν έχεις όρεξη να τρέχεις συνεργείο. Το έκλεισε εννοείς ότι υπέγραψε την αποπληρωμή του δανείου ? Αν ναι καλοτάξιδο , αν όχι μπορεί να κάνει πίσω
  17. Του είπε ο αντιπρόσωπος ότι έχει λυθεί το πρόβλημα και πως αν αντιμετωπίσει κάτι θα φτιαχτεί δωρεάν γιατί το καλύπτει η εγγύηση. Δυστυχώς το έχει κλείσει ήδη.
  18. Θα απαντήσω εγώ αν και το έχω 8 μήνες τώρα. Όταν μας παρέδωσαν το id το οδήγησε η σύζυγος στο Β (είναι αυτό που φρενάρει στο αίτημα). Πήγαμε για καφέ και μετά το πήρα εγώ στην επιστροφή στο Β πάλι. Από τότε μια φορά το δοκίμασα στο άλλο που πρέπει να πατάς φρένο και το άλλαξα αμέσως στο Β. Είναι τόσο εύκολο να πατάς μόνο ένα πετάλι που κάποιες φορές ακόμα και σε στοπ βαριέμαι να πατήσω το φρένο για πληρη ακινητοποίηση. Έχω διαβάσει στα φόρουμ ότι το παραδοσιακό το χρησιμοποιείς μόνο σε κακές συνθήκες για να αποφύγεις απότομο άφημα σε και οδόστρωμα.
  19. Χριστός Ανέστη με υγεία. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Το χρώμα όντως είναι πολύ καλο!!!
  20. Να μην πάρει το Diesel με όσα ακούγονται για τα προβλήματα του adblue στον όμιλο PSA
  21. Θα πάρει μάλλον ο αδερφός μου το C3 Aircross Diesel (με την προωθητική ενέργεια της Citroen για μηδενικό επιτόκιο) στα 25.200€. Έχει κάποιος το αντίστοιχο μοντέλο να μας πει θετικά/αρνητικά;
  22. Καλημερα και χρονια πολλα σε όλους παιδια! @@pnea1973 εξαιρετικη επιλογη, πολυ ωραιο χρωμα! καλες φορτισεις και καλη απολαυση! δειχνει υπεροχο!
  23. Ναι ..Πιο πολύ μου πήρε να κρατάω το αριστερό πόδι απο τον να μην πατήσει συμπλέκτη. Γενικά σε 1 ημέρα το έχεις συνηθίσει.
  24. Επειδή είχε 4.500€ πάνω και θεωρήσαμε πως έχανε το σχετικό VFM, βέβαια πέρα από το αυτόματο κιβώτιο έχει και τον 1000ρη τούρμπο κινητήρα και είχε έξτρα την κάμερα 360, κάποια βοηθήματα πχ έλεγχος διασταυρωμένης κυκλοφορίας και διαφορετικού σχεδιασμού ζάντες.
  25.  
  • Δημιουργία νέου...