Προς το περιεχόμενο

Είμαι άσχετος! Τι λεει ο Sempron για laptop?


DeepFloyd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα!! Είμαι προ της αγοράς ενός laptop και πάνω που είχα καταλήξει σε ένα centrino 1.6 εμφανίζεται μπροστά μου ένα μηχανάκι με sempron 2800+ και με 200+ ευρώ φτηνότερα! Από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά μπορώ να πω ότι είναι καλύτερος από τον πρώτο! Ως προς τον επεξεργαστή τώρα έχω πρόβλημα.. Δεν είχα ποτέ AMD και να πω την αληθεια το φοβάμαι λίγο..

 

Ποια η γνώμη σας? Αξίζει ο συγκεκριμένος? Σε τι συχνότητα λειτουργίας ενός pentium αντιστοιχεί?

 

Αν υποθέσω ότι ο centrino αντιστοιχεί στα 3,0 Ghz περίπου, ο Sempron τι λέει?

 

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας!

 

Υ.Γ: Να πω ότι δεν παίζω παιχνίδια!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πρώτος :

 

Κατασκευαστής FUJITSU

 

Εγγύηση (Έτη) 1

 

Τεχνολογία Επεξεργαστή Intel Centrino Mobile Technology

 

Μοντέλο Επεξεργαστή Intel Pentium M Processor 725

 

Χαρακτηριστικά Επεξεργαστή 1.60GHz,2MB L2 cache,400MHz FSB

 

Οθόνη 15,1'' TFT

 

Μνήμη 512MB

 

Σκληρός Δίσκος 60GB

 

Κάρτα Γραφικών Intel Extreme Grafics 2 64 MB

 

Μαγνητικό Μέσο -

 

Οπτικά Μέσα DVD-RW

 

Modem 56k/v.92

 

Κάρτα Δικτύου 10/100

 

Κάρτα Ήχου On board

 

Ειδικές Υποδοχές Wireless 802.11

 

Θύρες Σύνδεσης PCMCIA II

 

Θύρες Εισόδου 3x USB v2.0, Firewire IEEE 1394,

 

Θύρες Εξόδου S-Video, Speakers, Microphone

 

Λειτουργικό Windows Xp Pro

 

Μπαταρία Li-ion

 

Βάρος (Kgr) 3.0

 

Διαστάσεις -

Τιμή 1195 ευρώ τελική(με Φ.Π.Α.)

 

 

και ο δεύτερος :

 

Όνομα:

Fujitsu Siemens Amilo A 1640 Widescreen

Προϊόν#:

A 1640

Τιμή.

815.00 €(χωρίς Φ.Π.Α)

Τελική 970 ευρώ

 

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

Επεξεργαστής: AMD Mobile Sempron 2800+

 

Οθόνη: 15,4 " color TFT XGA με ανάλυση 1200 x 800 pixel

 

Μνήμη: 512 MB DDR με δυνατότητα επέκτασης στα 1024 MB DDR 2 DIMM memory slots

 

Σκληρός Δίσκος: 60GB IDE

Οπτικός Δίσκος: DVD RECORDER Double Layer

 

Κάρτα γραφικών: VGA up to 128MB integrated