Προς το περιεχόμενο

Αγορά mp3 για το αμάξι


bomberb17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να υποθέσω ότι η εγγύηση κλοπής που δίνουν είναι για τα μάτια του κόσμου???

 

i eggiisi isxii apo tin stigmi pou esi ka8e fora pou 8a vgenis apo to ama3i 8a pernis mazi sou kai tin prosopsi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

i eggiisi isxii apo tin stigmi pou esi ka8e fora pou 8a vgenis apo to ama3i 8a pernis mazi sou kai tin prosopsi

An exeis pioneer (kai malista akribo montelo) auto to kaneis outws h allws. 3 fores mou anoi3an to autokinhto kai tis treis to glitwsa to MP3 epeidh eixa parei thn prosopsh. Mexri kai to port mpagkaz anoi3ane gia na bebaiw9oune oti den to exw ekei :mrgreen:

 

Oso gia thn Intersys, to oti esu kaneis th douleia sou me plagio tropo de se ka9ista meso oro. An koita3eis ligo kai se auto to forum kai se alla 9a deis oti exei bouh3ei o topos gia thn Intersys kai thn Alphacopy. Einai oi duo xeiroteres antiproswpeies.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά αγόρασα αυτό από το Carrefour με 89€ (pioneer DEH-3730MP). Στην εγκατάστασή του έχω όμως μια απορία: Στο εγχειρίδιο λέει ότι αν στο αυτοκίνητο δεν έχει στη μίζα θέση ACC (accessory) τότε θα πρέπει να συνδέσεις το κόκκινο καλώδιο του pioneer με "ακροδέκτη που ελέγχεται από τη θέση του διακόπτη μίζας ΟΝ-OFF" (??!?). Επίσης λέει "αν δεν το κάνετε αυτό, η μπαταρία του αυτοκινήτου μπορεί να αδειάσει όταν το αυτοκίνητο παραμένει σβηστό για πολλές ώρες"!!! Εμένα δε βλέπω να έχει θέση ACC (έχω ένα Golf IV), μόνο OFF,ON,START... Tο σύνδεσα όπως ήταν και έπαιζε κανονικά αλλά αν έβγαζα το κλειδί χάνονταν οι μνήμες των σταθμών! Τελικά άλλαξα μεταξύ τους το κόκκινο με το κίτρινο καλώδιο και τώρα τις κρατάει... Έκανα κάτι λάθος; Ή θα τελειώσει η μπαταρία;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το memory είναι (μάλλον θα φορτίζει την "εσωτερική" του μπαταρία). Οπότε από το αμάξι πρέπει να έρχονται 2 καλώδια τροφοδοσίας, το ένα που δίνει ρεύμα όταν έχεις βάλει το κλειδί και το ένα που δίνει ρεύμα πάντα σωστά; Πως μπορώ να βγάλω άκρη μετρώντας ίσως με πολύμετρο πότε δίνει ρεύμα το κάθε καλώδιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το memory είναι (μάλλον θα φορτίζει την "εσωτερική" του μπαταρία). Οπότε από το αμάξι πρέπει να έρχονται 2 καλώδια τροφοδοσίας, το ένα που δίνει ρεύμα όταν έχεις βάλει το κλειδί και το ένα που δίνει ρεύμα πάντα σωστά; Πως μπορώ να βγάλω άκρη μετρώντας ίσως με πολύμετρο πότε δίνει ρεύμα το κάθε καλώδιο;

 

To κίτρινο είναι μόνιμο "+" και το κόκκινο διακοπτόμενο από το On Off του διακόπτη της μίζας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το memory είναι (μάλλον θα φορτίζει την "εσωτερική" του μπαταρία). Οπότε από το αμάξι πρέπει να έρχονται 2 καλώδια τροφοδοσίας, το ένα που δίνει ρεύμα όταν έχεις βάλει το κλειδί και το ένα που δίνει ρεύμα πάντα σωστά; Πως μπορώ να βγάλω άκρη μετρώντας ίσως με πολύμετρο πότε δίνει ρεύμα το κάθε καλώδιο;

Δεν έχει εσωτερική μπαταρία, οπότε το κίτρινο καλώδιο πρέπει να παίρνει ρεύμα συνεχώς από την μπαταρία του αυτοκινήτου γιά να μην χαθούν οι μνήμες.

Αν στην υπάρχουσα εγκατάσταση δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη, πρέπει να τραβήξεις νέα γραμμή από την μπαταρία. Καλύτερα να πας σε έναν ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων ή σε κάποιον που κάνει εγκαταστάσεις ηχοσυστημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ συνέδεσα και το κίτρινο και το κόκκινο καλώδιο στο ίδιο καλώδιο που ερχόταν από το αυτοκίνητο και ήταν στα +12V. Απλώς δεν κλείνει το radio/cd αυτόματα με το κλείσιμο της μίζας, και έτσι πρέπει να προσέχω μην το ξεχάσω ανοικτό και αδειάσει η μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...