omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Το alba θεωρείται πως παρέχει ένα από τα καλύτερα μεταπτυχιακά προγράμματα της Ελλάδος για οικονομικές σπουδές. Μόνος σου το είπες για οικονομικές σχολές.Ενα πανεπιστήμιο πρέπι να έχει πολλές σχολές.Δεν είπα ότι το alba είναι ακό απλά δεν είανι Πανεπιστήμιο. Εσύ μόνος σου τονίζεις ότι υπάρχει η λέξη κάποιοι στο ποστ του snoob. Κατά τη δική μου εμπειρία, το κάποιοι ξεπερνά το 50% (ιδίως μετά το πρώτο έτος) ακόμα και σε ιδρύματα που "φτύνεις αίμα" για να μπεις.. Nαι και εγώ τι θες να κάνω δλδ.Να τους βαράω για να στρωθούν στο διάβασμα .Η ο τεμπέλης θα δει το ΙΠ και θα φοβηθεί.Θα μου πεις ν+2.Ε αυτό είναι χειρότερο.Τοτε όλοι θα βιάζονται να τελειώσουν μην τους διώξουν και εκεί να δεις 5άρια.Που χρόνος για ρήτρες και αναβαθμολογήσεις. φαντάζομαι ότι ο βαθμός από πανελλήνιες/λύκειο θα είναι σημαντικό μέρος αυτού... Αλλο λυκείου αλλο Πανελλήνιες.Είχα συμμαθητές με 12 πανελλήνιες που έβγαλαν 18 στο λύκειο. Α και άλλη απορία.Θέλω να δώσω ένα μάθημα επιλογής το οποίο φέτος το πήρε αρκετός κόσμος και δεν υπάρχουν βιβλία για να διαβάσω.Εγώ φταίω σε αυτό ή οι αιώνιοι φοιτητές;Και πως το Ιπ θα με βοηθήσει στο πρόβλημα μου;
SGP Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Με την ίδια λογική, και η ΑΣΟΕΕ δεν είναι πανεπιστήμιο, το LSE, to LBS... edit: δεν απαντάω άλλο στον omni (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο thread) δεν τη παλεύω. Με νίκησε
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Με την ίδια λογική, και η ΑΣΟΕΕ δεν είναι πανεπιστήμιο, το LSE, to LBS... * Accounting and Finance * Actuarial Science * Anthropology * Business Mathematics and Statistics * Economic History * Economics * Environment * Geography * Government (Politics) * Industrial Relations * International History * International Relations * Language Studies * Law * Management * Management Sciences * Mathematics and Economics * Philosophy, Logic and Scientific Method * Social Policy * Social Psychology * Sociology αυτοί οι τομείς σου φαίνονται αμιγώς οικονoμικοί;Η μήπως κάνει συγκερασμό σχολών;
Pablo_Hasan Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 χαροκοπειο εχει μονο 4 τμηματα και το πολυτεχνειο μονο μηχανικους, τι παει να πει αυτο;
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 ναι αλλά το πολυτεχνείο έχει 9-10 σχολές με άλλες τόσες κατευθύνσεις η κάθε μια.αυτό εννοώ.Τι να κάνω εγώ ένα πανεπιστήμιο που θα μου έχει μόνο λογιστική και management.Ας μου χει και διοικηση ανθρωπίνων πόρων και τμήμaτa σχετικά με τα οικονομικά με σχεδιασμό βιομηχανικών μονάδων με it με μαθηματικά οικονομικά κτλ.
Pablo_Hasan Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 καλα αμα δεν σ'αρεσει μην πας. Οταν ενα πανεπιστημιο εχει πολλα τμηματα που δεν εχουν οχι δικα τους κτιρια αλλα ουτε δικη τους γραμματεια ειναι καλυτερο;
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 καλα αμα δεν σ'αρεσει μην πας Αυτό τι ήταν τώρα;Δεν έχει σημασία αν μα αρέσει.Σημασία έχει αν ένα τμήμα αποτελεί από μόν του Πανεπιστήμιο.Σαφώς κ όχι.Στο Πανεπιστήμιο Πειραιά που είμαι έχει πάντως ξεχωριστή γραμματεία για κάθε τμήμα.Ναι υπάρχει οργανωσιακό πρόβλημα στα ΑΕι αλλά πως στο καλό λύνεται αυτό με τα ιΠ. Τρεις ερωτήσεις τριών προβληματων των ΑΕι καμια απάντηση σχετικά με την επίλυση τους από τη δημιουργία των ΔΑΕΙ .Χμμ..
SGP Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Ποιός εδω μέσα έχει ισχυριστεί μία φορά ότι τα ιπ θα λύσουν τα προβλήματα των δπ?? Δεν μπορεί κανένας να συννενοηθεί μαζί σου...
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Ποιός εδω μέσα έχει ισχυριστεί μία φορά ότι τα ιπ θα λύσουν τα προβλήματα των δπ?? Δεν μπορεί κανένας να συννενοηθεί μαζί σου... Ναι αλλά τι έλεγε ο χρήστης antony 88;Η δημόσια παιδεία έχει πρόβλημα.Συμφωνω. Αλλά αυτός ως λύση μου πρότεινε τη δημιουργία των ΙΠ.Και στην τελική αν ο ασθενής έχει πρόβλημα θεραπεύεις τον ίδιο τον ασθενή.Και τοτε τι τα φτιαχνουμε ;Για να περνάει η ώρα;Η μήπως για να φοβηθούν οι καθηγητές των Δπ και κάνουν έρευνα;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 @ omnislash Προφανώς δε διάβασες το άρθρο του Οικονομόπουλου. Γιατί; Γιατί εξηγεί ο άνθρωπος, κατά τρόπο νηφάλιο, πώς δύο θέματα νομικά και πολιτικά διακριτά (άλλο η αναθεώρηση του άρθρου 16, άλλο η δημιουργία ενός καλύτερου πλαισίου για τα ΑΕΙ) έχουν μπλέξει. Επανέρχεσαι με πράγματα που έχουμε ξανασυζητήσει. Αρχικά έθετες ως προϋπόθεση την εξυγίανση των ΔΠ για να "συνεναίσεις" στα ΙΠ. Εν συνεχεία πέρασες σε άλλα (τα είπαμε εκτενώς, σελίδες επί σελίδων, αφού συνειδητά τα προσπερνάς δεν πειράζει). Τώρα, επιμένεις να συνδέεις για πολλοστή φορά το τι θα κάνουν τα ΙΠ με το αν αυτό θα βοηθήσει τα ΔΠ να καλυτερεύσουν. Επειδή ειλικρινά έχω κουραστεί να γράφω στο βρόντο και να μην μπαίνεις καν στον κόπο να απαντάς, ενώ συνεχίζεις να μου απευθύνεις προσωπικά ερωτήματα, να πω κάποια πράγματα απλά, νομίζω, και θα το αφήσω εδώ για λίγο καιρό: Είναι παράλογο, μία χώρα της Ε.Ε. να απαγορεύει μέσω του συντάγματός της την ίδρυση πανεπιστημίων από ιδιώτες, τη στιγμή που, στο ίδιο άρθρο που απαγορεύει την ίδρυσή τους, πρώτα ισχυρίζεται ότι η γνώση εν γένει και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. Ελεύθερες υπό περιοριστικούς όρους. Ομοίως παράλογο είναι να θεωρείται απειλή για τη δωρεάν δημόσια παιδεία η άρση της απαγόρευσης ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, τη στιγμή που υπάρχουν ιδιωτικά αντίστοιχα στους υποχρεωτικούς κλάδους της εκπαίδευσης. Είναι επίσης παράλογο το επιχείρημα ότι η αντίδραση στην άρση της απαγόρευσης ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων θα λειτουργήσει ανασχετικά στην παραγωγή ανεπαρκών επιστημόνων. Ιδιωτικά πανεπιστήμια υπάρχουν άφθονα στην Ε.Ε. όπου ήδη πάνω από 50.000 συμπατριώτες μας φοιτούν. Η δε αναγνώριση των πτυχίων που αποκτώνται στην Ε.Ε. περνά από την Οδηγία 36/05 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και όχι από το προσχέδιο για τα ΑΕΙ ούτε από την αναθεώρηση του άρθρου 16. Τα έχουμε ξαναπεί και βεβαίως δεν τρέφω αυταπάτες ότι θα απαντήσεις σε κάτι από όλα αυτά.
omnislash Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2007 Είναι παράλογο, μία χώρα της Ε.Ε. Απάντησα και με το παράδειγμα της Ολυμπιακής και με το άρθρο της πανελλαδικής πρωτοβουλίας για το άρθρο 16. Ομοίως παράλογο είναι να θεωρείται απειλή για τη δωρεάν δημόσια παιδεία η άρση της απαγόρευσης ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων, τη στιγμή που υπάρχουν ιδιωτικά αντίστοιχα στους υποχρεωτικούς κλάδους της εκπαίδευσης. Υπάρχουν όμως οι πανελλήνιες.Και η δωδεκάχρονη (ή εννιάχρονη) εκεπιαδευση είανι υποχρεωτική όχι το Πανεπιστήμιο. Η δε αναγνώριση των πτυχίων που αποκτώνται στην Ε.Ε. περνά από την Οδηγία 36/05 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και όχι από το προσχέδιο για τα ΑΕΙ ούτε από την αναθεώρηση του άρθρου 16. Απ ότι βλέπω οι μόνοι λόγοι ίδρυσης τους είνaι οι επιταγές της ΕΕ.Για το παράδειγμα που έφερα σχετικά με τις οικογενειακές αποφάσεις δε μου απάντησες; http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070117h.php ελεος Εμπορικό Επιμελητήριο και ΥΠΕΠΘ βραβεύουν μαθητές που θα γράψουν για τα οφέλη των ιδιωτικών πανεπιστημίωνΗμαρτον πλεον τι αλλο θα δούμε και θέμα έκθεσης στις Πανελλήνιες;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 omni, έχει πάψει να είναι αστείο αυτό που κάνεις. Η χώρα μας απαγορεύει δια του συντάγματος τη διδασκαλία και την έρευνα και άλλα πολλά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εγώ θέλω να πιστεύω ότι έχει κάποιους λόγους που το κάνει, μόνο που όποιος τους ξέρει δεν τους μοιράζεται μαζί μου. Άντε πάλι με το "παράδειγμα" της Ολυμπιακής. Θα πιάσουμε ξανά τα μανάβικα; Δηλαδή, υπενθυμίζοντάς μου ότι το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ έχει εναλλακτική ιδιωτική επιλογή ενώ το ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ όχι, εσύ τώρα μου "απαντάς"; Να το ξαναπώ (απολύτως τελευταία φορά): η απαγόρευση θα είχε λογική στο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ. Γιατί; Γιατί το υποχρεωτικό υποτίθεται ότι το κράτος το θεωρεί απαραίτητο. Άρα, θα υπήρχε μία (φασίζουσα) λογική στο να θέλει το απαραίτητο να το έχει κάτω από τον απόλυτο έλεγχο. Αντίθετα, να αφήνει ελεύθερο το απαραίτητο και να κρατάει τσιφλίκι το προεραιτικό, εμένα μου κάνει τρελό. Κάνεις ΛΑΘΟΣ όταν λες ότι οι μόνοι λόγοι ίδρυσης είναι οι επιταγές της Ε.Ε. Λάθος για δύο λόγους. Η Ε.Ε. έχει προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ΟΧΙ για τα ΙΠ, αλλά για την άρνηση της χώρας μας να αναγνωρίζει όλα τα πτυχία που αποκτώνται σε ξένα πανεπιστήμια. Επίσης κάνεις λάθος όταν μιλάς για ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Το άρθρο 16, εφόσον αναθεωρηθεί, δε θα ιδρύσει κανένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Θα άρει την απαγόρευση ίδρυσης. Τώρα, αυτά περί οικογενειακού προγραμματισμού, δε θα σου τα "απαντήσω". Ξέρεις αγόρι μου αν απέκτησα πρώτα το παιδί και μετά παντρεύτηκα; Τι τα θέλεις αυτά τα παραδείγματα, άστο να πάει...Μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, για όνομα του [εδώ βάζουμε το ουσιαστικό στο οποίο πιστεύουμε]. Άντε να δούμε.
Skia11 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Επειδή συμφωνώ απόλυτα με τον Snoob ξαναθυμίζω τι είχα γράψει πριν μερικές μέρες μόνο και μόνο για να θυμίσω στον φίλο μας omni ότι ο Snoob με αύτα που έχει θέσει στη κουβέντα είναι ο τύπος ανθρώπου που τίνει (δυστηχώς) να εκλείψει απο την χώρα τούτη και οτι η όλη βαβούρα γίνεται για της θέσεις του δημοσίου ΚΑΙ μόνο γι αυτό πράγμα που κατά τη γνώμη μου καθιστά τη σημερινή φοιτητική νεολαία συνυπεύθυνη σε όλο τούτο το χάλι που λέγεται παιδεία. Κάθε φορά το ίδιο βιολί με όλα, μας έφαγε το "αντι" στην Ελλάδα αντιαμερικάνος, αντικαπιταλιστής, αντικομμουνιστής, αντιφρονούντας, αντιπαγκοσμιομοιητής...αντί, αντί, αντίδια.Το χάλι που βρίσκονται τα πανεπιστήμια τα τελευταία 20 χρόνια το θυμούνται όποτε μιλάει κάποιος για κάποια αλλαγή ( imo προς το καλύτερο ), δε μπορώ να καταλάβω γιατί θα είναι χειρότερα η κατάσταση με τα ΙΑΕΙ απο το οτι είναι τώρα στην ανώτατη παιδεία όπως δε μπορώ να καταλάβω γιατί κόπτονται μερικοί τόσο πολύ για την Δημόσια Παιδεία. Πρόφανώς δε μπορούν να κατανοήσουν την διαφορά μεταξύ ΔΗΜΟΣΙΑΣ και ΔΩΡΕΑΝ παιδείας. Και τα ΙΑΕΙ είναι Δημόσια παιδεία με το σκεπτικό οτι είναι προσβάσιμη απο όλους (επι πληρωμή ofc) όπως και τα κρατικά είναι με τις πανελλήνιες (τώρα πόσο τζάμπα έρχεται το 18-19 για να περάσεις στις πανελλήνιες νομίζω το ξέρουμε ολοι μας). Μερικοί αγνοούν επιδεικτικά το γεγονός οτι τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιώτικα και ειδικά σε χώρες όπου δεν υπάρχουν κρατικά πανεπιστήμια ( οι υποτροφίες είναι που επιχορηγούν ) και μπερδεύουν το γεγονός οτι έχουμε απο τα καλύτερα μυαλά του κόσμου με την ανώτατη παιδεία που έχουμε. Αυτή τη στιγμή στα κρατικά ΑΕΙ επικρατεί η ίδια κατάσταση με τα υπόλοιπα δρώμενα στην Ελλάδα, αυτή του απέραντου φρενοκομείου όπως είπε και ο αείμνιστος Κ. Καραμανλής, καθηγητές υπάλληλοι εταιρειών και εκδ. οίκων, φοιτητές υπάλληλοι κομμάτων, δημοκρατία στύλ "φάλαγγα και προπυλακισμός" σε όποιον αντιμιλήσει στις προοδευτικές δυνάμεις των καταληψιών, φοιτητές που πλακώνονται μέχρι πτώσεως για μια αφίσα αλλά σφυρίζουν αδιάφορα όταν τους σπάνε τα πανεπιστήμια και λεηλατούν τα πάντα οι "προοδευτικοί" κάφροι, καμία ουσιαστική υποδομή στοιχειώδους "πρώτης" κατοικίας για τον κακόμοιρο τον άνθρωπο που έρχεται απο την επαρχία να απολαύσει τα αγαθά της κατά τα άλλα "Δωρέαν" παιδείας, καμία προέτοιμασία και επαφή με το τι σκατ@ συμβαίνει στην αγορά εργασίας, καθηγητές που αλλάζουν τις ταυτοτητές τους για να μη βγούνε στη σύνταξη και χάσουν τη κότα με τα χρυσά αυγά, καθηγητες που κληρονομούνε τις θέσεις τους στα παιδιά τους και τους συγγενείς τους, σύστημα εισαγωγής επιπέδου το λιγότερο εξευτελιστικό για τα φρέσκα μυαλά των 18 ετών, και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά δουλεύομαστε και μεταξύ μας σα κοινωνία θεωρόντας οτι είμαστε και καλύτερα απο τους "κουτόφραγκους" στο θέμα τής παιδείας. Ας πάνε μερικοί μια βόλτα στην Αμερική και στην Αγγλία να δούνε τι απολαμβάνει και ο τελευταίος Αμερικάνος ή Εγγλέζος φοιτητής και μετά να μιλήσουν περι "Δωρεάν" παιδείας και παροχών στους φοιτητές, ας πάνε να δούνε πως προετοιμάζουν τους φοιτητές τους για όταν θα βγούν να βρούν δουλειά να ζήσουν αξιοπρεπώς αυτοί και οι οικογενειές τους, και μετά ας κλαφτούν όταν θα δουλεύουν σερβιτόροι καριέρας έχοντας χαραμίσει και 10 χρόνια απο τη ζωή τους στη "Δωρεάν" παιδεία περιμένοντας να βγούν μεγαλοστελέχη όταν η αγορά ζητάει άλλα πράγματα απο αυτά που σπούδασε ή ειδικεύτηκε. Θα το πω όσο ποιό ευγενικά μπορώ: Καιρός να δώσουμε στον κοσμάκη και άλλα πράγματα και ιδέες πέρα απο τον αυτιστικό κρατισμό που μας έχει καταδυναστεύσει τα τελευταία 50 χρόνια.
omnislash Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 skia διάβασα το quote σου αλλά εμένα μου μπήκε η η εξής ιδέα στο μυαλό.Να ρε βλάκες που σκάγατε λεφτά σε φροντιστήρια για να μπε΄τε σε ΑΕι.Κοιτάξτε οι έξυπνοι των κολλεγίων οτι τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιώτικα και ειδικά σε χώρες όπου δεν υπάρχουν κρατικά πανεπιστήμια[/QUOTE] Σε ποια χώρα του κοσμου δεν υπάρχει ΔΑΕΙ;Ακόμα και στις ΗΠΑ.Α και μηα μας συγκρίνει σε οικονομικά επίπεδα τις ΗΠΑ και την ΕΕ.Με χώρες της ΕΕ μπορούμε να συγκριθούμε.
JohnMad Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2007 Για να παρέμβω στη συζήτηση, που παρακολουθώ εδώ και καιρό αλλά δεν έχω κάνει post γιατί τώρα γράφτηκα μέλος, θα ήθελα να πω δυο πραγματάκια και όποιος θέλει ας απαντήσει να κάνουμε κουβέντα (γιατί στις Γενικές Συνελεύσεις επικρατεί παραταξοκρατία): 1)Γιατί ακριβώς η ίδρυση "μη κρατικών - μη κερδοσκοπικών" πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (από κοινωφελείς οργανισμούς όπως λέει η ΔΑΠ) θα βοηθήσει στη βελτίωση των δημοσίων; Και μην πετάξετε πάλι τη φιλελεύθερη καραμέλα του ανταγωνισμού. Πιστεύω ότι το ζήτημα είναι στο θέμα της αναγνώρισης των πτυχίων του εξωτερικού και των εγχώριων "κολλεγίων-ΙΕΚ-ΚΕΣ" που θα ζητήσουν ανωτατοποίηση και της εξίσωσης τους με των δημόσιων ΑΕΙ-ΤΕΙ. Επειδή όμως στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το επίπεδο σπουδών αυτών των ιδιωτικών ιδρυμάτων (μεταδευτεροβάθμια σήμερα, τριτοβάθμια μετά την αναθεώρηση) είναι για γέλια (δε μιλάω μόνο για την ποιότητα των κτιρίων και των εργαστηρίων, παρόλο που παίζουν και αυτά ρόλο), πιστεύω ότι το παιχνίδι παίζεται στην αξιολόγηση και τα κριτήρια της. Όποιος γνωρίζει πραγματικά (όχι αερολογίες που λένε οι παρατάξεις) τι ακριβώς λέει ο νόμος της αξιολόγησης ας κάνει post. 2)Επειδή πολλά ακούγονται για το χάλι του σημερινού ελληνικού Πανεπιστημίου και των καθηγητών θέλω να πω δυο πράγματα για τη σχολή μου (Πληροφορική Ιωαννίνων): -Οι καθηγητές μας (που είναι δημόσιοι υπάλληλοι) είναι εργασιομανείς, είναι όλη μέρα στο γραφείο τους (ένας μου έλεγε μία φορά ότι έρχεται στις 8:30 το πρωί και φεύγει στις 9-11 το βράδυ), μας κάνουν όλα τα μαθήματα οι ίδιοι και όχι μεταπτυχιακοί ή βοηθοί, έχουν έντονο ερευνητικό έργο και όταν λείπουν στο εξωτερικό για συνέδρια ή project που έχουν αναλάβει, δεν υπάρχει περίπτωση μετά να μην αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες. -Κατάληψη δεν είχε γίνει ΠΟΤΕ παλαιότερα στο Τμήμα μου. Τώρα έγινε στα πλαίσια πανελλήνιας κινητοποίησης και μίας πολύ σοβαρής κατάστασης (σύμφωνα με τη ΔΑΠ στις συνελεύσεις βέβαια είναι πολύ ακραίο μέτρο και θα ήταν προτιμότερο να κλείσουμε τους δρόμους, ήθελα να ήξερα τι θα έλεγαν αν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση). -Η υποδομή του κτιρίου (εξοπλισμός, εργαστήρια κλπ) είναι επαρκέστατη και αρκετά hi-tech για δημόσιο ίδρυμα. -Σχετικά με κατάχρηση χρημάτων έχει ακουστεί μόνο για έναν καθηγητή κάτι όλα αυτά τα χρόνια, ο οποίος όμως φέρνει και τα περισσότερα κονδύλια και επιδοτήσεις στο Τμήμα. Αυτά δεν τα λέω για να διαφημίσω τη Σχολή μου αλλά επειδή έχω ακούσει ένα σωρό αρνητικά σχόλια και καταστάσεις και θα ήθελα να ακουστεί μία αντίθετη άποψη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.