Προς το περιεχόμενο

Μικρό laptop


dop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αναζητώ ένα laptop σε μικρό σχετικά μέγεθος (δηλ. οθόνη <=15.4'') και βάρος (<2.8kg). Μέχρι σήμερα έχω δει αρκετά, αλλά όλα είναι ακριβά. Το μόνο που έχει πραγματικά ανταγωνιστική τιμή είναι το Macbook. Δεδομένης της δουλειάς που το θέλω, μου αρκεί να έχει Unix ή unix-like OS και πραγματικά τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα τα βολεύω...

 

Μέσω της σελίδας της Apple, έχω μια κάποια καλή έκπτωση (μια και είμαι φοιτητής) που κατεβάζει την τιμή για ένα Macbook 1.83GHz, 1GB RAM, 80GB δίσκο και 4 χρόνια εγγύηση στα $1367. Ο δε Macbook 2GHz είναι στα $1517 και ήδη πλησιάζει το άνω όριο χρημάτων μου.

 

Υπάρχει κάποια άλλη εταιρία με αντίστοιχα καλές τιμές (και μικρά ελαφριά μηχανάκια);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει ο κωτσοβολος ενα Μ100-164 με 1gb RAM εδω

http://www.kotsovolos.gr/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-kotsovolos-Site/el_GR/-/EUR/El_ViewTemplate-Start;pgid=HO1sy0IM1xI000ETjQ7fqo0t0000lJw6OZ50?Template=info%2f5795&filename=publisher_text&ErrorTemplate=empty

στα 899 euro

 

εχει ενσωματωμενη καρτα γραφικών από οτι ειδα και διαφορετικο δισκο

με το Μ100-165

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 164 έχει 60GB σκληρό κ κάρτα γραφικών από το chipset Intel 945GM, ενώ το 165 έχει 80GB σκληρό κ κάρτα γραφικών ATI Mobility Radeon X1400. Πληροφορίες για τα Satellite μπορείς να βρεις εδώ

 

http://www.toshiba.gr/Products/Notebooks/Satellite,-s-,Pro%20Series.aspx

 

ps Από την μάνα τους έχουν 512 μνήμη κ τα δύο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@xalia: καλό το Macbook (και τρέχει natively unix) - αλλά το ότι δεν είναι Core 2 Duo είναι ένα μειονέκτημα.

 

Αυτό που με απασχολεί με τα PC laptops είναι ότι έχουν ένα κρυμμένο partition που είναι μπελάς να το ξεφορτωθείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.